Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Vibe (hösten 2008)

Publicerad 2011-03-27 21:15:00 i Nagellack - kollektioner,

Zoyas höstlack från 2009 var uppdelade i krämlacken Vibe och skimmerlacken Pulse. Jag köpte så klart båda kollektionerna och var stormförtjust. Jag swatchade dem då men fick aldrig ihop en sammanfattning, något jag upptäckte när jag sorterade om i mina kategorier och kastade en massa skräpinlägg och försökte få lite ordning på allt. Hur som helst, jag beslöt att sammanfatta i efterhand för min egen skull i högre grad än andras. Jag måste säga att skimmerlacken i Pulse har blivit mer använda än dessa krämlack. Alix är den som varit flitigast nyttjad, tätt följd av Dakota. Några av dem har jag nog knappt använt alls, vilket är synd för det är en bra kollektion och jag ser att både den här och Pulse skulle förtjäna nya bilder. När dessa togs såg jag mig fortfarande som mer av en sminkbloggare än en nagelblogg. Sen är jag i och för sig fortfarande en slarvamålare av rang så allt blir ju inte bättre nu heller...

Sam

Nina

Riley

Dakota

Asia

Alix

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-03-28 12:23:07

Ja du vet ju vad jag tycker, Vibe kan ingalunda mäta sig med Pulse:) Men det är ju min åsikt. Confessions of a shimmeraholic...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-28 20:08:44

Emma! Ja, jag vet vad du tycker. Och Pulse är min favorit av de två också.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela