Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Pulse (hösten 2008)

Publicerad 2011-03-10 18:18:00 i Nagellack - kollektioner,

Flera år för sent kommer det nu en sammanfattning av en favoritkollektion, men vem har sagt att det ska vara så aktuellt hela tiden. Jag var ju sen med sammanfattningarna av China Glaze Rodeo- och Retro Diva också. Jag brukar vara snabbare på att visa de enskilda lacken dock och jag vet egentligen inte hur viktiga eller bra dessa sammanfattningar är. Jag tyckte jag kunde göra ett hopplock dock och ha som referens om jag vill snabbkolla något lack. Zoya Pulse var en kollektion med bara snygga lack och samtliga har jag använt flera gånger. Visst är de fina!

Sloane

Mikka

Rihana

Jacy

Blair

Colbie

Kommentarer

Postat av: Ingela
Publicerad 2011-03-10 18:24:14

Det där var en kollektion helt i min smak :)

Mycket snyggt...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-10 18:28:43

Ingela! Visst är den tjusig! En favoritkollektion fortfarande!

Postat av: Lilly
Publicerad 2011-03-10 18:34:17

Jätte snygg kollektion!:)

Postat av: Tess
Publicerad 2011-03-10 20:03:40

vart köper du lacken från zoya??

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-10 20:21:40

Lilly! Ja, jag gillade den och gillar den fortfarande!



Tess! Från eBay och Beverly Beaute.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-03-10 20:47:59

Jag uppskattar dina kollektionsinlägg jättemycket även om jag inte kommenterar dem så ofta. Kommenterna kommer vanligtvis på de enskilda lacken

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-10 21:52:00

Kajalen! Ja, det förstår jag. Det här är ju dessutom inte ett dugg aktuellt. Just dessa är kul att ha för min egen skull också för de ger en snabb tillgänglighet till lacken om man vill kolla upp dem inför lackandet.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-03-11 08:28:59

Ja, blogg.se har ju en brist där iom att man bara kan sätta en kategori. Jag taggar ju alla mina inlägg med kollektion så jag hittar dem den vägen. Tycker det är jättebra att du samlar ihop gamla kollektioner i egna inlägg med

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-11 08:43:57

Kajalen! Ja, och det blev ju inte av att jag bytte till egen domän nu heller. Har inte glömt bort det utan kände bara att jag inte orkar flytta både virtuellt och IRL. Ska landa lite här först så ska jag återuppta underingarna på f lytt.

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-03-11 14:13:01

Vi har en flytt (eller ev 2) på g... Förstår hur du känner

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-03-11 21:16:00

Dessa var bara sååå snygga!!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela