Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sammanfattning av Tis the Season to be Naughty or Nice

Publicerad 2010-11-17 06:31:00 i Nagellack - kollektioner,

Igår publicerade jag det sista inlägget med mina swatcher av China Glaze limited edition lack inför den här julen. Dags för sammanfattning alltså. Här kommer ett inlägg med en bild på varje lack och länk till originalinlägget så ni kan se fler bilder om ni är intresserade.

Naughty or Nice

Sugar Plums

Mommy Kissing Santa

Phat Santa

Ruby Deer

Party Hearty

Mrs Claus

Misteltoe Kisses

Jolly Holly

Peace on Earth

Jingle Bells

Midnight Kiss

Cheers to You

Frosty

Snow

Little Drummer Boy

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-11-17 07:19:02

Jag gillar verkligen dessa sammanfattningar. Så himla bra inköpslista ;)

Postat av: Honi
Publicerad 2010-11-17 08:15:25

Midnight kiss och party hearty gillar jag :) Så himla fina! Älskar dina sammanfattningsinlägg så får man alla färger i ett inlägg.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-11-17 08:43:18

Instämmer - bra när man är i valet och kvalet!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-11-17 09:29:58

Snow-bilden är helt underbar. Som ett konstverk. :)

Postat av: roxcat
Publicerad 2010-11-17 09:49:55

Jag har precis klickat hem Snow, Frosty och Mistletoe Kisses =)

Postat av: Annica
Publicerad 2010-11-17 15:24:15

Ruby Deer var riktigt snygg färg. ;P

Postat av: bella
Publicerad 2010-11-17 15:36:45

Det översta lacket var ju bara sååå snyggt!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-11-17 16:06:18

Jolly Holly all the way! Och snow hör och häpna! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-17 17:09:07

Kerstin! Vad bra att du gillar dem! Då är det kul att göra dem!



Honi! Kul att höra! Det är alltid roligt att göra något andra gillar.



Makeupoholic! Härligt att höra!



Pamsan! Ja, jag gillar den också!



Roxcat! Bra val!



Annica! Ja, jag tycker den är vacker men jag gillar inte att ha VNL.



Bella! Ja, men lite flammigt...



Sanna! JA, Snow är en riktig pärla i kollektionen!

Postat av: Vikab
Publicerad 2010-11-17 18:54:44

Har lyckats klicka hem hela fem lack ur denna kollektion (nån sorts rekord) och ni är klart medskyldiga. Det är dock en fantastisk service att kunna se era swatches och se att det där lacket men nog inte trodde var nåt särskilt faktiskt var urläckert på.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-17 20:06:48

Vikab! Vad roligt att sammanfattningarna uppskattas! Det blir så mycket roligare att göra dem då!

Postat av: Maja
Publicerad 2010-11-17 21:51:58

Jag tycker att den här kollektionen är fantastisk, mycket bättre än jag väntade mig av en julkollektion från China Glaze. Jag vill nästan ha varenda lack från den! Har fyra av lacken och har nyss beställt tre till.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-18 06:11:02

Maja! Ja, det är en fantastiskt bra kollektion! Vilka har du köpt? Nu blev jag nyfiken!

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-11-18 17:46:38

Härlig kollektion. Min favorit är nog Party hearty.

Postat av: Maja
Publicerad 2010-11-18 17:46:40

Jag har köpt Midnight Kiss, Jolly Holly, Peace On Earth, Mommy Kissing Santa, Cheers To You, Snow och Mrs. Claus. Vill egentligen ha Frosty och Mistletoe Kisses också och möjligtvis Little Drummer Boy. Åh, det är svårt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-18 19:42:19

Fru Choklad! Ja, den är ju speciell alla fall.



Maja! Hoppla! Ja, det är väldigt fina lack du valt. Little Drummer Boy tycker jag dock att du kan hoppa. Den är både kladdig och blir väldigt mörk, nästan svart, om man har två lager.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela