Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Phat Santa

Publicerad 2010-11-14 19:37:00 i Naglar i rött,


Jag försöker få ut mina China Glaze swatcher så fort som möjligt nu eftersom de är klara så ni får en till idag. Phat Santa är det något mörkare av årets två krämlack i China Glaze julkollektion. Det är en sorts jellyformula som även efter tre lager visar VNL, något jag avskyr, men färgen i sig är härligt tomteröd och har fin glans. Inte fullt lika lysande rött och glossigt som Ruby Deer från samma kollektion men helt klart snyggt.


Rött, jelly och glansigt alltså. Tre lager och lite seg torktid. Inte min favorit men absolut inte ett dåligt lack om man gillar jelly. Nedan ser ni det i skuggan.

Kommentarer

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-11-14 20:09:25

Åh vad snygg!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-14 20:21:01

Ja, ser din VNL. Synd, för färgen och glansen är ju fin...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-14 21:43:45

Josephine! Nja... Jag är inte helt såld.



Emma! Visst ser man den himla bra...

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-11-15 10:26:07

underbar nyans och glossig!

synd med VNL, men med ett baslack så!

känner dock inte att jag behöver det

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-15 17:15:43

Sanna! Precis. Jag skulle inte heller ha köpt det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela