Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Ruby Deer

Publicerad 2010-11-07 08:30:00 i Naglar i rött,


Lysande rött jellylack är Ruby Deer från China Glaze julkollektion Tis the Season to be Naughty or Nice. Jag är ju konstig för jag gillar inte jelly, något många andra nagellacksälskare gör. Jag hatar nämligen VNL och som ni ser så är det det man har även efter tre lager av denna skönhet.

Färgen är fantastiskt brandbilsröd men som sagt, jelly är inte min grej. Jo, om jag har ett beigefärgat opakt lack i botten. Det kan det kanske vara värt att testa med det här lacket för ser ni vilken enastående glans det har? Det är dessutom utan överlack!


Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-11-07 12:15:11

Jättefint! Men jag gillar ju jelly =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-07 12:32:50

Kerstin! Ja, är man förtjust i jelly är den bland de bästa!

Postat av: Fia
Publicerad 2010-11-07 14:13:26

Vilken otrolig glans! Jag vill nästan ta mig en tugga, de ser delikata ut!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-11-07 15:22:48

Det ser underbart ut! Jag gillar jellysar, tycker de känns mysiga.

Postat av: Lina
Publicerad 2010-11-07 16:30:53

Inte riktigt min grej heller tror jag, visst det glänser fint men nja.....

Postat av: roxcat
Publicerad 2010-11-07 17:43:51

Snygg röd färg! Men jag är inte heller helt förtjust i jelly..

Postat av: Mia
Publicerad 2010-11-07 18:39:31

Oj vilken härlig röd!! Jag blir alldeles lycklig av den! Och glansen sen. Jag är såld.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-07 19:39:45

Fia! Haha, ja, det är sant. som coctailbär...



Nailtastic! Jag tycker de är vackra på andra men jag klarar verkligen inte VNL...



Lina! Ja, glansen är vacker. Ska prova på ett opakt lack i neutral färg tror jag.



Roxcat! Nej, visst är det besvärligt med dem.



Mia! Vad härligt att höra! Jag skulle vilja känna så jag med.

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-11-07 22:27:56

Vilken glans! Jättefin röd!

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2010-11-08 04:45:56

Vekligen en fin rödfärg! Testa lägga ett nudefärgat under kanske, det borde väl göra susen mot VNL? :)

Postat av: Catharina
Publicerad 2010-11-08 09:52:50

Gillar egentligen inte heller VNL, men glansen var underbar. Ska nog köpa det där.

Postat av: Emma
Publicerad 2010-11-08 16:54:15

Hej!

Du brukar ju beställa från 8ty8, brukar de maila och be om CVC koden på kortet efter att köpet gått igenom? Känns inte helt hundra att ge ut den över mail.. Om jag minns rätt så skrev jag in den när jag beställde.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-08 18:35:43

Sanna! Ja, glansen är fantastisk!



Viola! Ja, det är det jag tänker prova med!



Catharina! Ja, glansen är bland det bästa jag sett i lackväg.



Emma! Nej, de mailar inte mig och frågar om cvc. Men jag har ibland mailat hela mit kortnummer till Tom, när han haft stängt för internationella kunder, och det har aldrig missbrukats av honom.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela