Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Spring Garden - sammanfattning

Publicerad 2011-04-27 17:45:00 i Nagellack - kollektioner,


Dags att presentera sammanfattningen av Nubars vårkollektion Spring Garden. Jag tycker det är en sval och vacker kollektion som har många bärbara pasteller med en liten twist i och med pärlfinishen. Lacken krävde överlag tre lager för att jämna ut sig men de torkade fort och de blev vackra på. Favoriterna är nog Yellow Primrose och Honeysuckle med Blue Hydrangea som runner up. Jag är dock nöjd med alla lacken även om Purple Aster var aningens varm för min hudton. Dewdrop, glitterlacket som följde med, är jag också väldigt förtjust i. Vilka blev era favoriter?

White Peony

Blue Hydrangea

Pink Lily

Honeysuckle



Purple Aster

Earthen

Yellow Primrose

Baby Sprout


Dewdrop över Blue Hydrangea

Dewdrop över Yellow Primrose

Kommentarer

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-27 18:28:20

Cheezes, vilka härliga bilder på både lack och blommor! Gillar´t!

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-27 18:36:28

Så många vackra lack! Mina favoriter är nog Blue Hydrangea, Pink Lily och Honeysuckle, men även Yellow Primrose var väldigt snygg.

Postat av: Olivia
Publicerad 2011-04-27 18:45:04

Tror nog att Blue Hydrangea, Honeysuckle, Yellow Primrose are mina favorite...och Dewdrop så klart. Så otroligt vackra! :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-04-27 20:46:45

Fina som 17! De fyra första får mig att vilja anlägga rhododendronodling i trädgården :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-27 21:17:00

Aila! vad roligt att höra! Tack!



Maja! Ja, jag håller med dig men med Pink Lily och Yellow Primrose i omvänd ordning. ;D



Olivia! Då tänker vi lika!



Kerstin! Ja, varför inte? Rosor tycker jag vore ännu bättre men då finns de inte blått. Men blå rhododendron har jag i och för sig inte heller sett.



Postat av: roxcat
Publicerad 2011-04-27 22:02:53

Jag blir nog mest sugen på Blue Hydrangea och Dewdrop, men de är fina allihop!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-04-30 09:59:44

Svårt att välja favoriter... Något som är helt säkert är iaf att jag måste börja köpa fler lack från Nubar. Jag har nog bara ett eller två! Skandal.



Honeysuckle och Earthen är nog mina favoriter. Och Blue Hydrangea på dina naglar, antagligen inte på mina!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-30 11:04:31

Roxcat! Ja, de är fina!



Chaosophia! Ja, Nubar håller hög kvalitet. Det är jäkligt bra lack.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela