Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits No Olimpo

Publicerad 2012-01-04 23:12:00 i Nagellack - kollektioner,

En kollektion jag nog faktiskt vill utnämna till förra året allra bästa är Hits No Olimpo. En kollektion holografiska lack med ordentligt med färg. Djupa, vibrerande färger. De är dessutom ordentligt, vibrerande holografiska. Inget tjafsigt halvdant utan rejäla regnbågar. Jag älskar den här kollektionen hett och innerligt! Jag har till och med skaffat backuper av några av lacken. Favoriterna är Zeus och Hera, Apolo och Ares. Och Demeter för orange är så roligt! Alla är dock fantastiskt fina även om Afrodite kanske inte får min puls att slå fortare. Vilka tycker ni bäst om? Har ni skaffat några av lacken? Kommer ni göra det annars? Är ni förtjusta i holo?
Zeus
Ares
Apolo
Artemis
Dionisio
Atena
Hera
Hestia
Hermes
Demeter
Afrodite
Poseidon

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-01-05 00:09:16

Allihop kommer att få titta till mig såsmåningom! Underbar kollektion!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-05 06:23:25

Oh gud, vilken underbar kollektion! Mitt favorit måste vara Hera! Det som jag skulle kunna klara mig utan är Hestia. Jag kommer definitivt att klicka hem ett par, tre stycken av dem men just nu är det så många fantastiska lack som jag har på min önskelista så vi får se när det blir :D

Postat av: Evelina
Publicerad 2012-01-05 07:18:16

Jaa jag vill ha!! Men plånboken vrider sig av smärta ungefär ;) men ja de kanske hittar hem till mig nån gång i framtiden....

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-05 07:28:05

Cactus! Ja, det är en fantastisk kollektion, utan tvekan.



MNPO! Hera är absolut helt underbar!



Evelina! Ja, hololack är sällan billiga...

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-01-05 08:19:15

Alla är så vackra att jag sitter här och saliverar och pulsen går upp. Känner mig nästan lite upphetsad faktiskt. MEN - med tom plånbok går det ju liksom inte. Jävla skit.



Jag behöver en anställning, tack!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-05 08:39:15

Hermes, Hera, Apolo och Zeus, tack! Fast jag tror jag nöjer mig med att skaffa ett eller två utav dem. Måste nog fundera rätt länge för att bestämma mig misstänker jag.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-05 09:23:44

Åh, vad jag vill ha dessa! Tycker bara att de är lite dyra... Men va fan. Man lever ju bara en gång? :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-05 11:24:38

Jag behöver Zeus också, annars har jag dem jag vill ha... Håller med dig om att det är en fantastisk kollektion, underbart att det fortfarande görs såna här lack:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-05 14:13:30

Mrs Data! Ja, vi hoppas på en anställning till dig under 2012!



Chaosophia! Ja, du kan komma hit och prova dem nu istället för PF! :D



Nailtastic! Ja, man lever bara en gång, det är helt sant!



Emma! Jag tror du behöver Layla Flash Black. Tro mig, den är ah-mazing!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-01-05 16:39:10

Ljuvligt, ljuvligt! Denna listan ska jag ha som underlag för min beställning :)

Postat av: Christel
Publicerad 2012-01-05 20:29:47

Favvos är Ares, Zeus och Hefesto. Och så Hera, Atena och Demeter :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-05 20:39:30

Kerstin! Ja, det är en bra kollektion.



Christel! Ja, det är fantastika lack!Alla är underbara!

Postat av: läsare
Publicerad 2012-01-06 15:28:20

vart får man tag i dessa underbara lacker? need to know!!!!!!!!!!!!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-06 16:23:53

Läsare! Man kan köpa dem från antingen deras brasilianska webshop eller från Llarowe. Llarowe är enklare att navigera och kommunicera med eftersom det är en shop i USA men jag klarade av portugisiskan på deras egen hemsida också. :D

Postat av: Helga
Publicerad 2012-01-07 01:10:41

Jag tror det här inlägget kan ha en förödande effekt för min plånbok. Apolo... Asså ja!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-07 08:08:42

Helga! Visst är det snyggt! Jag har köpt en backup av den och Zeus, Hera samt Demeter.

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-01-07 11:42:24

De är helt underbara!! Jag vill ha flera av lacken och några Mari Moon också! :D

Beställde du från Brasilianska webshopen? Hur var frakten i så fall och hur lång tid tog det innan du fick dem? :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-07 13:40:40

Zizzie! Jag beställde de här från Llarowe men MariMoon från Braslien. Llarowe är bättre på alla sätt, snabbare, säkrare, mer välpackat och ja, bra bara.

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-01-07 15:18:31

Okej. Jag misstänkte nästan det. Får se hur jag gör ;)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela