Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits Artemis

Publicerad 2011-11-08 17:00:00 i Naglar - holografiska lack,

Superskirt är silvervita Artemis från Hits. Det ni ser är tre lager och det är mer regnbåge än basfärg, om vi säger så. Det är dock rejält holografiskt. Inte som Sexagon från China Glaze kanske, men absolut rejält holo i solen och i elektriskt ljus. De gånger holon slocknar är det dock ett ganska trist lack med sin lite mjölkvita bas. Urvattnat.
Det blir vansinnigt mycket VNL. För mycket för att jag ska använda det på egen hand igen. Naglarna ser skitiga ut tycker jag, trots att jag precis skrubbat dem med nagelborsten. Inte roligt alls... Att det passar sin namne, Artemis, tvivlar jag dock inte på. Den jungfruliga jakt- och mångudinnan. Det känns väldigt mycket som månstrålar fångade på flaska.

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-11-08 17:53:11

Ja, det ser ut att vara rejält holografiskt. Detta över svart borde vara fantastiskt!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-08 19:03:41

Otroligt fina regnbågar! Men du har helt rätt i att det är lite lamt på egen hand :)

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-11-08 20:18:15

Det borde fungera ypperligt för layering iaf!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-11-08 21:24:38

Det ser ut som att du är storrökare.. Blinget ser dock fint ut, layering?

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-08 21:33:08

Sanna! Över alla färger tror jag det blir enastående!



Kerstin! Ja, lite för skirt...



Roxcat! Ja, det kommer det göra!



Kajalen! Ja, och mina naglar är inte ens så himla missfärgade som man kan tro av de här bilderna... :D

Postat av: Fanny
Publicerad 2011-11-08 21:46:55

Superfint lack och säkert ännu bättre med något annat fint lack under! =)

Postat av: Annie
Publicerad 2011-11-09 15:08:23

Oooh vill ha, vill ha.... >.<

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-09 16:42:30

Fanny! Det är ett fint lack!



Annie! JA, det är magiskt!

Postat av: feline
Publicerad 2011-11-09 20:21:01

Vad jag förstått är det avsett som layeringlack. :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-09 20:39:04

Feline! Som jag förstått är det Hefesto som ska vara layeringlacket, men jag kan ha fel.

Postat av: feline
Publicerad 2011-11-10 17:00:21

Förlåt! Naturligtvis har du rätt, det är jag som har fel! :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela