Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Sunshine, sommaren 2011 - sammanfattning

Publicerad 2011-04-25 19:46:00 i Nagellack - kollektioner,


Jag har ju hunnit visa alla Sunshinelacken på min semester så ni får nu en liten sammanfattning. Alla är värda att ägas och jag säger igen att jag köpte mina från eBay, Le Polish Boutique, men vill man vänta finns de även hos e-tailers som NdR och Beverly Beaute. Det är alla fall en kollektion väl värd att ägas så slå till! Jag presenterar dem i min "favoritordning". Vilka gillar du mest?

Reva

Faye

Tanzy

Rica

Apple

Kimmy

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-04-25 20:01:08

Apple och Rica är nog mina favoriter tror jag. fast även Faye tycker jag är himla snygg. sen var det inte meningen att knuffa ner dig, jag kollade bloggen innan jag började med inlägget men då hade du inte hunnit publicera. Nåja, hoppas att folk scrollar. Fast de flesta är nog ändå ute och njuter av värmen:)

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-04-25 20:22:30

Faye och Rica är mina favoriter, tror jag. Men hela kollektionen är fantastisk. Den enda jag inte vill ha är Kimmy.

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-04-25 21:19:24

Gillar alla!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-25 21:28:55

Emma! Du som är en röd skimmertjej måste nog se Reva live. Den är stunning!



Nailtastic! Ja, alla är underbara. Även Kimmy. :D



Marie-Louise! Jag med. Egentligen. Men det är roligt att rangordna. :D

Postat av: NailsbyNoir
Publicerad 2011-04-25 22:22:23

Faye ser underbar ut, och Apple, och Reva och... Ja, jag måste nog köpa allihop. :-)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-04-25 23:39:46

Ytterligare en strålande kollektion av Zoya, är väldigt nöjd med att en uppsättning är på väg till mig just nu :)

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-26 08:44:30

Sprakande kollektion - tjusiga lack!

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-04-26 17:11:26

De är fina allihop men konstigt nog är det inget som tilltalar mig. Jo, kanske Faye men jag tror inte de skulle göra sig på mina naglar :) På dina däremot är de riktigt fina! (Haha, jag och mina hang ups ;))

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-26 17:55:44

NailsbyNoir! Ja, det är en fantastisk kollektion!



Cactus! Ja, den var riktigt bra!



Aila! Japp! Definitivt en lyckad kollektion!



Nailspotting! äsch, de skulle nog klä dina fingrar med men är man lite nervös för glitter är de så klart ingen hit.

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-26 20:01:29

Mina favoriter är nog Faye och Apple, men Reva är också riktigt snygg! Är så glad för att hela kollektionen äntligen är beställd! :D

Postat av: Nicole
Publicerad 2011-04-27 04:29:37

i think your favorites from this collection are mine! Super pretty.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-27 07:40:59

Maja! Ja, det förstår jag! Hoppas du snart har den i din hand! Och på din hand. Eller på naglarna alltså.



Nicole! Yes, but it's like they all are favourites. It's an amazing collection!

Postat av: lovisa
Publicerad 2011-04-27 08:34:05

gillar det gröna!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-27 08:56:03

Lovisa! Ja, den är fin.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-04-30 09:50:47

Faye, Tanzy och Reva är mina favoriter (i slumpmässig ordning). Trodde också att jag skulle gilla Apple bäst, men icket...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-30 11:08:36

Chaosophia! Visst är det kosntigt att man inte faller helt för Apple. Den ser bättre ut på min mamma än på mig. Hon är varmare i hudtonen. Jag tror det är för mycket guld i den för min smak. Sen är den ju superfin den med så i ett annat sammanhang hade jag kunnat ha den som nummer ett. Allt är ju relativt. ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela