Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Rica

Publicerad 2011-04-25 08:32:00 i Naglar i korall&persika,


Jag trodde att jag, när jag valde lack ur Sunshine-kollektionen, gjorde det helt slumpmässigt men det visade sig att jag tog dem i en ren favoritordning. Reva är nummer ett, Faye nummer två, Tanzy och Rica väldigt nära varandra men kanske Tanzy är nummer tre för hon är mer täckande än Rica som visar VNL även efter tre lager. Färgen är dock betagande och jag måste säga att Zoya lyckats göra en helt fantastisk sommarkollektion - igen!


Rica är ett superglittrigt sparklelack med korallfärgad bas och massor, massor av glassflecks i guld. Det är så vackert, så lätt, så somrigt att man inte kan hitta ord för att beskriva det. Underbart! Ser ni hur fint det är? Alltså, den här kollektionen är makalöst bra! Dessutom gillar jag att den blir en sorts naturlig fortsättning på förra sommarens Sparkle och vinterns Flame. Lacken hör ihop i och med att de alla har något av samma finish. 
Rica skiftar lite mellan varm persikorosa och lite svagt orangetonad korall. Det är ett jättefint lack och det förtjänar sitt bildspam. Rekomenderas varmt som sagt och som jag tidigare nämnt så köpte jag mina Zoya från eBay den här gången. Det blir så när jag vill ha nya kollektioner snabbt. "Min" säljare hittar ni här: Le Polish Boutique. Jag har handlat från henne flera gånger under mer än ett år och hon är bra att ha att göra med.


Kommentarer

Postat av: SminkJante
Publicerad 2011-04-25 09:34:37

Postat av: SminkJante
Publicerad 2011-04-25 09:36:31

Blev fel ovanför. Galet snyggt lack!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-04-25 10:25:45

Det ser underbart ut! Sunshine verkar vara en toppenkollektion, jag är sugen på flera stycken...

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-04-25 11:13:03

Har inte testat detta själv än men när jag har flera gånger tagit upp flaskan i min hand och bara beundrat färgen och glittret. Åh, det är så fint och lika fint är det på dina naglar. Älskar också denna kollektionen så som jag älskar Sparkle och Flame. Har inte "hunnit" testa ett enda lack från Flame men det ska jag göra under våren och sommaren. Åh, det ser jag fram emot. Som jag babblar. :D

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-04-25 11:13:41

Åh så fint! Det ultimata sommarlacket! Kan inte vänta tills min egen flaska kommer

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-25 12:33:39

Underbart vackert! Ska beställa hela kollektionen imorgon. :)

Postat av: *Tina Svarar*
Publicerad 2011-04-25 12:35:59

Såååå läckert!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-04-25 13:59:17

Det ser verkligen fantastiskt ut! Så glad för att detta är på väg hem till mig.

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-04-25 14:43:52

Snyggt!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-25 19:42:47

Sminkjante! Knasvackert är det!



Emma! Det är en magisk kollektion!



Pamsan! Zoya äger! Så är det bara!



Cactus! Ja, det är vackert som attan!



Maja! Ja, det tycker jag låter bra!



Tina! Visst är det!



Nailtastic! Ja, det är underbart!



Marie-Louise! Ja! Underbart!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-04-25 19:43:41

Det ser jättevackert ut!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-04-26 15:43:46

Åh vilket fint lack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela