Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Reva

Publicerad 2011-04-19 17:59:27 i Naglar i rött,


Här ska ni få se ett av Sunshinelacken från Zoyas sommarkollektion. Det är ett av deras magiska sparkle-lack och det kan vara något av det finaste jag sett i rosarött någonsin!


Jag önskar jag kunde fånga all dess sparklighet för det här är det mest gnistrande sedan Ivanka. Alltså, det tokglittrar om naglarna! Färgen är något rödare än jag får fram på bilderna och det hur mycket guld som helst i det. Jag är kär! Ni måste se det på för att förstå hur underbart det är.


Tusen bilder i olika ljus för att försöka förmedla både gnistret och hur färgen ändras beroende på hur ljuset är. Bilderna är tagna i sol, skugga, indirekt ljus, inomhus utan ljuskällor förutom indrekt från fönstren, olika avstånd till fönstren också, från en halvmeter till ca tre meter. Jag tycker lacket är mer rött än rosa när jag tittar på det men på bild verkar det mer rosa än rött. Alltså är jag inte helt färgkorrekt, tyvärr. Sista klickbara av miniatyrerna med flaskan är närmast den färg jag ser. Även den stora är nedan är väldigt nära färgen som den ser ut oftast, enligt mig.  

Ja, lacket har ju en föränderlig färg och det ska ju vara så, så bilderna är inte nödvändigtvis fel, men som sagt jag ser det som mer rött allmänt sett.


Tre tunna lager, torkar som vanligt med Nubar Diamont som överlack. Oerhört megavackert. Helt klart ett av de finaste lack jag sett. En röd Ivanka, helt enkelt. Perfekt!




Kommentarer

Postat av: Mína
Publicerad 2011-04-19 18:21:55

OMG this is stunning!!!

Postat av: Olivia
Publicerad 2011-04-19 19:02:37

Liknar ett lack som jag bara älskade när jag var liten. Åhh det är så fint!

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-04-19 20:46:23

Ojojoj, vad fint. Och min favorittyp av färg är det också.

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-19 21:18:56

Åh så vackert! Jag trodde att jag inte behövde något lack från Sunshine-kollektionen, men det här lacket är såå fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-20 06:56:15

Mina! It is! I love it!



Olivia! Det är fullständigt magiskt!



Vikab! Den är vackrare än jag någonsin kunnat tro av att titta bara på flaskan.



Maja! Den här blev en omedelbar favorit men det finns ju en del kvar att prova. Kan blir fler favoriter alltså. ;D



Postat av: Sarah
Publicerad 2011-04-20 10:07:03

Måste ha!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-20 13:23:19

Sarah! Den är gudomlig!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-04-21 08:06:45

Supervackert!



Tur för mig att jag vet att jag skulle ledsna på det efter någon timme dock. Plånboken är extra glad!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-21 14:33:03

Chaosophia! är du säker? Jag tror inteman kn tröttna på Reva... :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela