Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Rodeo Diva - sammanfattning

Publicerad 2010-11-26 19:56:00 i Nagellack - kollektioner,

Det var för ett tag sedan någon som ville ha en sammanfattning på Rodeo Diva-kollektionen som China Glaze släppte hösten 2008. Innan jag kom mig för med att göra den så publicerade Scrangie sin sammanfattning och hennes bilder är så fina och hennes naglar med så min blev vilande. Passar på nu på fredagskvällen att ändå få bort det från arkivet och så kan jag ju påpeka att merparten bilder är från 2008 men tre av lacken från i år. Ni kan säkert se vilka. :D

Rodeo Fanatic

Gussied Up Green

Wagon Trail

Midnight Ride

Cowgirl Up

Lasso My Heart

Side Saddle

Prize Winning Mare

Golden Spurs

Yee Haw

Red Stallion

Branding Iron

Kommentarer

Postat av: Sexy Sadie
Publicerad 2010-11-26 21:01:30

Elsker dem alle sammen.

Postat av: jbrobeck
Publicerad 2010-11-26 21:40:56

This collex is divine, perfect for fall!

Postat av: Marianne
Publicerad 2010-11-27 00:42:05

Var iinte avis över Scrangie's bilder, dina har mer känsla (min uppfattning förvisso). Midnight Ride och Branding Iron är nog min kopp te, tack för en fin swatch.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-27 12:49:50

Sexy Sadie! Jag med!



Jbrobeck! Yes, it is a splendid collex!



Marianne! Jag är inte avis men tyckte mitt inlägg blev överflödigt. Sen är det ju roligt att ha sina egna bilder och sammanställningar när man vill kolla igenom sina lack så jag kör ändå.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela