Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sammanfattning av Laylas andra holografiska kollektion.

Publicerad 2012-07-22 17:20:32 i Nagellack - kollektioner,

Sammanfattning av Laylas andra kollektion med holografiska lack. De första åtta hittar du här: LÄNK
Mina bilder gör verkligen inte lacken rättvisa. Åh, vad jag är missnöjd med bilderna... Stön. Jag måste nog göra om dem snart. Det gör i och för sig inget för det är fantastiska lack. Alla täcker med ett till två lager och de är förhållandevis lätta att måla med. De har vackra färger och är unika och enastående och underbara! Jag älskar Gold Idol och Shock Pink mycket mer än jag hade trott att jag skulle göra, man kan säga att de blev mina favoriter nu på sommaren, men Coffee Love, Misty Blush och Cloudy Violet är så oerhört fina att man inte kan annat än älska dem. Ja, alla är fina utom kankse Purple Illusion som jag inte riktigt föll för. 
Shock Pink
Cloudy Violet
Coffee Love
Klicka för att stänga bilden
Emerald Divine
Misty Blush
Red Taboo
Klicka för att stänga bilden
Gold Idol
Purple Illusion
 
Jag inbillar mig att videosnuttarna ger mer än bilderna den här gången. Ni kan alltså titta på dem om ni vill. De finns så klart också i inläggen som är länkade under varje bild. 
 

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-07-22 17:54:35

Du lockar mig att köpa dessa. Jag ska se vad semestern har att erbjuda först och får jag pengar över, då går slantarna till ett gäng Layla.

Svar: Ja, men jag måste säga att de första åtta var ännu mera holo så du inte glömmer att köpa några av dem!
Sminkan

Postat av: Anna-Cee
Publicerad 2012-07-22 18:31:33

Åh vad jag blev sugen på holo nu! Dessvärre har jag bara hunnit införskaffat mig ett under hela min lack-tid... Var får man tag på dessa skönheter?

Svar: Layla Cosmetics egen webshop går att beställa ifrån. Och det är de bästa hololacken i världen!
Sminkan

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-07-22 19:47:57

Åh herregud. Så jag älskar dem allihop!

Svar: Jag med!
Sminkan

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-07-22 22:06:16

Läckra lack! Det blir nog en Laylabeställning snart, skulle jag tro...

Svar: Ja, det låter som en bra plan!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-07-23 09:04:59

En fantastisk kollektion!

Svar: Ja, den är inte dum! Hoppas det kommer en till nästa år!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-23 09:07:13

Mhmmmrhmm, jag... eh, ja, jag borde väl testa mina första Layla lack innan jag bestämmer mig för att beställa från den här kollektionen va? Eller? Gold Idol är <3 och Misty Blush är nog lite för svår att motstå även om jag hade önskat lite mer från färgen i lacket.

Svar: Du måste testa de andra innan du beställer nya. Så är det. Alla fall ett av dem.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-07-23 10:01:07

En alldeles underbar kollektion!!! Förstår inte varför du är missnöjd med dina bilder, tycker de är väldigt fina...

Svar: Lacken är ju mycket finare på. Jag vill ha bilder som är rättvisande och det här känns blekt om man tänker på hur ögat uppfattade dem. :D
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela