Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Flames sammanfattning

Publicerad 2012-01-22 11:26:17 i Nagellack - kollektioner,

Jag skäms! Jag upptäckte precis att en av mina favoritkollektioner från Zoya inte finns sammanfattad här i kategorin med kollektioner samlade. Okej, jag är dålig på att komma ihåg att göra dem men ändå... Här kommer den alla fall, ett år för sent. :D
Klicka för att stänga bilden
Sara och första inlägget är här.
Sommarbild
Vinterbild. Där ser man vad ljuset spelar för roll. ;D
Valerie och första inlägget hittar ni här.
Klicka för att stänga bilden
Crystal. Jag har använt den rätt mycket men alla andra bilder är i nail art kategorin... :D

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-01-22 11:38:20

Många fina lack här!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-22 12:19:50

Tycker du är fantastisk som orkar göra såna här sammanfattningar verkligen. En mycket vacker kollektion även om den inte tilltalar mig på samma sätt som Sparkles gjorde. Crystal tycker jag dock är verkligt fin, den kan jag mycket väl tänka mig att skaffa nån gång:)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-22 14:26:33

Det här är min favoritkollektion också bland Zoyas kollektioner.



Förresten, det var nytt för mig att kollektionen heter "Flames", jag har alltid trott att den heter "Fire and Ice", men tydligen så har kollektionen 2 namn, ett tidigt och ett senare namn. De bytte namn på kollektionen från "Fire and Ice" till "Flames" av någon anledning.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-22 16:00:48

Kerstin! Ja, det var en superkollektion!



Emma! Jag älskar alla lacken i den här kollektione medan bara två är så där enastående i Sparkles. Fast Ivanka går liksom utanpå allt...



MNPO! Jag tror det var för att något annat märke hade rättigheter till Fire&Ice. Kanske W'n'W?

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-25 08:37:50

Sara, Lisa och Crystal är bland annat tre av lacken jag känner att jag verkligen borde äga!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-25 18:01:01

Chaosophia! Det är tre fantastiska lack! Bra smak du har. ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela