Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Gloria

Publicerad 2010-10-12 07:56:35 i Naglar i rosa,


Gloria! Gloria! Oj, oj... Vilken snygging hon är!


Zoyas rosa och glitterspäckade Gloria är en ny favorit på den rosa fronten för min del. Det är verkligen gnistrande och man ser både guld, rosenrosa, magenta och lila i det. Det är svårt att bestämma om det är varmt eller kallt i tonen för det skiftar en del med ljuset. Det är alltid snyggt alla fall!

Här ser ni henne i ljuset från fönstret mot en bakgrund av mina plommonlila gardiner och min marockanska lampa. Ett ganska vanligt rosa säger ni? Inte då. Titta närmare!

Ser ni? Gnister, gnister, gnister! Mmmmm!


Jag som hävdade för inte så länge sen att jag inte var en rosa tjej. Jag tar tillbaka. Jag älskar rosa om det är som i Gloria! Dessutom är hon en fröjd att måla med och täcker med två lager. Som sina systrar utr Fire&Ice-kollektionen så inköptes hon från Le Polish Boutique där hon kostar $6.99.

Kommentarer

Postat av: Josephine
Publicerad 2010-10-12 08:00:37

SÅ snygg och vilka härliga nyanser det är i lacket!

Postat av: åsa-li
Publicerad 2010-10-12 09:31:42

Hej Det härär en kollektion jag måste ha. Vet inte vilka jag vill ha ännu. När jag bestämmt mig ska jag beställa hos din ebay leverantör. Krya på dig hälsningar Åsa-li

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-10-12 10:09:49

UNDERBART!!!!

Postat av: Honi
Publicerad 2010-10-12 11:08:47

Oj så vackert :) Jättefint med skiftningarna!

Postat av: Lina
Publicerad 2010-10-12 11:29:55

Åhh vad fint!!! Krya på dig!

Postat av: Viveka
Publicerad 2010-10-12 14:51:30

Fresterskor är ni och gör fanatstiskainlägg.Tack ska ni ha för alla tips, speciellt eftersom jag nu är nagellacksberoende.Tack också för att ni talar om var man kan köpa tex. lacken.Alla lacken ur den här kollektionen är nu på väg till mig!!!

Postat av: badbomben
Publicerad 2010-10-12 15:27:06

ÅHÅHÅH! Årgasm! Ni har en award från mig också gummor små;)

Postat av: Solveig
Publicerad 2010-10-12 16:08:29

Ååå, jeg hadde bare tenkt å skaffe meg en av lakkene i denne kolleksjonen (Valerie), men denne er jo så fin at jeg bare smelter! Sukk, jeg har så mange rosa lakker allerede, men denne er så fiiin... :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-10-12 18:54:15

Supersnyggt! Gah, vad många gnistriga, blingiga lack det släpps i höst. Bästa lackhösten på länge, tror jag minsann. :-)

Postat av: Maria, Hjärterdam
Publicerad 2010-10-12 19:40:21

Vad ska ni göra på halloween? Och kommer ni lägga upp några läckra halloween-makeuper på bloggen? =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-12 23:04:38

josephine! Ja, det är verkligen vackert!



Åsa-Li! Jag tror de har kommit in hos Beverly Beauté nu och där är de lite billigare. De har hyfsad frakt också, tror jag. Kolla dem!



Sanna! Visst är det!



Honi! ett magiskt lack!



Lina! Tack! Jag jobbar på att bli friskare. :D



Viveka! Det är en fantastisk kollektion så du kommer int bli besviken!



Badis! Hahaha, ja, du måste ha den här! Och tack! Alla awards mottages tacksamt!



Solveig! Det här rosa lacket är speciellt. Ett av de finaste jag vet. Du måste ha det!



Nailtastic! Ja, en riktigt bra höst! Fast alla höstar är bra. Det är en hemsk tid rent ekonomiskt, man vill ha alla lack ur alla kollektioner. Fram till jul är det nagellacksfrossa men sen kommer våren och sommaren och man kan begränsa sig lite tack och lov.



Maria! Jag vet inte vad jag ska göra och minns inte om Emma avslöjat sina planer för mig. Just nu har inte jag några planer på smink över huvud taget men vem vet.



Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-10-13 20:29:30

Hjälp! Det där var ursnyggt. Rosa är lurigt...jag brukar själv påstå att jag inte gillar rosa men vissa rosa lack är ju underbara. Detta ser verkligen ut att vara ett av dom. Underbart skimmer.

Postat av: Sarah
Publicerad 2010-10-13 21:05:51

Måste ha...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-13 21:34:04

Pamsan! Visst är det en underbar rosa!



Sarah! Ja!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela