Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sammanfattning av midsommartemat

Publicerad 2010-06-26 10:02:51 i ,

Sanna och jag hade samma idé och här kommer hennes sminkningar från veckan:
Humlor och tagetes.
Petunia.
Light Lupin.
Gyllene asfalt och maskrosor.
Perenner.

Sminkjante var med och gjorde den här ljuva sminkningen! Samt denna inspirerad av syréner!
Vanessa var också med och hade inspirerats av samma bild som jag själv.
Skimmerskuggan visade underbaraste turkosa buketten och en läcker eyeliner.
Sminkdivan Helena gjorde den här vackra tolkningen. Vi fick även hennes tolkning av korallfärgade blommor.  
Nicole gjorde den här vackra sminkningen på temat.
Linda tolkade gullvivan och var vårens ljuvaste!


Själv gjorde jag dessa:

Ljuv (19/6)                   Lila och röd (20/6)         Sommarsolståndet (21/6)

Orange glöd (22/6)         Rosenrosa (23/6)        Gul och lila (24/6)

Midsommarblomster (25/6)

Emma gjorde dessa:

Liljekonvalj                     Rosa blommor

Tack till alla som var med och skapade midsommarblommor med mig! Det var en trevlig temavecka och jag har känt mig riktigt somrig och inspirerad tillsammans med er! Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-26 11:29:16

Jag tycker det har varit en jättebra temavecka! Önskar att jag hade kunnat vara med mer, men men...

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-06-26 12:23:43

Önskar att jag hade haft tid att vara med, så fantastiskt fina makeuper alla har skapat! :)

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-06-26 15:15:22

Så fina! Man blir så glad av all färgprakt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-26 20:48:36

Emma! JA, det är klart det hade varit roligt, men det är ju som det är med livet. Allt passar inte ihop alltid. Du får vara med nästa gång eller så hittar du på en egen temavecka när du är redo, som den röda som ju blev en succé!



Josephine! Det tar vi igen nästa gång! Och ja, alla har varit så fantastiskt bra!



Ninni! Visst blir man!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela