Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Jellybean kollektion - sammanfattning

Publicerad 2012-04-15 07:42:38 i Nagellack - kollektioner,

Dags för en sammanfattning av Jelly Beans. Det är vårens kollektion från Nubar och det ligger väl rätt i tiden med en hel kollektion jellylack. Nu är några av dem lite mindre jelly än andra, som den gula till exempel, men andra är superskira, som Blue Raspberry och Kiwi och Strawberry. Blue Raspberry och Strawberry ser ni här med underkläder av Zoya Minka men Kiwi är utan underkläder, tyvärr. Mina favoriter ur kollektionen är Blueberry, Cherry och Lemon. helt underbara lack. Toasted Marshmallow är en knepig färg men den är fan i mig smakfullare än Kiwi. Den är verkligen bottennappet. Vad tycker ni om kollektionen? Jag tycker den har både en del riktiga toppar men även några dalar. Det är inte bara färgerna som är lite olika tilltalande utan även just att de är så olika täckande. Strawberry och Kiwi kändes mer som extremt skira krämlack och Lemon och Grape upplevde jag inte heller som så glossigt jelly-squishy som Blueberry eller Toasted Marshmallow. Lite spretigt alltså. Vilka är dina favoriter?
Blue Raspberry
Strawberry
Blueberry
Kiwi
Grape
Lemon
Cherry
Toasted Marshmallow

Kommentarer

Postat av: VildaNaglar
Publicerad 2012-04-15 08:19:41

Snygga lack. Toasted Marshmallow ser ut som fudge på naglarna, blir godis sugen som bara den:-)

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-04-15 09:14:58

Fint! Jag gillar jelly!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-15 09:28:43

Vilda! Ja, den är väldigt kolaaktig.



Kerstin! Ja, det är en populär finish.

Postat av: Honi
Publicerad 2012-04-15 10:42:06

Dom två första är nog dom enda jag gillar, resten känns lite meh faktiskt. Kiwi ser inte alls rolig ut :p

Postat av: Helena
Publicerad 2012-04-15 11:02:39

Ingen kollektion som jag känner att jag behöver. Blueberry och Blue Rasberry är ganska fina, men inte så att jag måste ha dom.

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-04-15 11:44:40

Jag gillar blueberry mest:)

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-04-15 11:56:40

Hade absolut satt Blue Raspberry överst på listan. Färgerna är fina, men jag och jelly kommer inte överens tyvärr. Hoppar över den här kollektionen helt.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-15 18:25:07

Honi! Kiwi är hemsk...



Helena! Nej, det är inte en sån kollektion som skakar om i lackvärlden.



Sanna! Jag med! Eller nej, Cherry eller Lemon kankse... Kan inte bestämma mig.



Cactus! Jag förstår det.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-04-15 18:35:29

Såhär ihop tror jag att de blå är de enda jag skulle vilja ha... Men jag vill nog inte ha dem så mycket att jag skulle skaffa dem ^^


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela