Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI DS Royal - spam!

Publicerad 2011-05-20 06:15:00 i Naglar - duokromatiska,


OPI DS Royal är ett lack jag inte riktigt förstod mig på i början. Sen upptäckte jag att det skulle användas som layering för att komma till sin rätt och så blev jag kär. Här är det den som räddar min tråkiga manikyr med OPI Planks a Lot och skälet till att det blir ett sådant episkt spam idag är att jag inte fotat det på så länge och lacket förtjänar bättre bilder än de som finns i bloggen sedan tidigare.


Det här är två lager över Planks a Lot och redan ett lager kan räcka om man har en lila basmanikyr. Man får duokrom härlighet i rödtonat lila och blått med massor av turkosfärgat skimmer i dagsljus medan det i elektrisk ljus även syns massor av rödlila eller mörkrosa skimmer. Det är liv, det är skönhet det är glitter och det är härlighet! Varje gång man rör fingrarna skiftar det och ger nya intryck för blicken att fånga. Jag älskar det! Njut alltså av detta episka bildspam och om ni har en flaska DS Royal, plocka fram den redan idag! Det förtjänar den!




Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-05-20 08:12:05

Åh så fint med det blå skimret!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-05-20 09:15:31

Sicket lack asså! :D Det är verkligen ett av de vackraste lack jag vet. Vill se mer såna lack framöver. OPI har blivit lite tråkiga måste jag säga. Inte ofta man ser såna här spektakulära skapelser från dom längre. Måste nog lacka med Royal snart. :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-20 09:18:46

Ja, fyfan vad mycket snyggare det blev än bara PaL! Den där största bilden i mitten typ gjorde verkligen min morgon. Så vackert!

Postat av: Mína
Publicerad 2011-05-20 09:37:30

OMG I really want this!!!

Postat av: Karianne
Publicerad 2011-05-20 15:43:42

Nydelig! Jeg må plukke frem min snart, den er fortatt uprøvd.

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-20 16:38:45

Cheezes vad läckert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-20 17:49:46

Kerstin! det är ett magiskt lack!



Pamsan! Gör det! Fram med Royal!!



Chaosophia! Vad roligt att du gillade bilderna! Lacket är enastående!



Mina! Yes, I wouldn't mind a back up!



KArianne! Otestad? Du är tokig! Fram med det bums! :D



Aila! Det är vackert!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-05-20 17:58:22

Läckert!!!

Postat av: Maja
Publicerad 2011-05-20 19:02:51

Jättevackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-20 19:20:32

Marie-Louise! Ja! Jag älskar det!



Maja! Mycket!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-20 21:55:40

Superfint, verkligen fantastisk duochrome effekt. DS verkar va himla ojämna dock, en del är superholo, andra duochroma och en del bara glitter...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-20 22:01:04

Emma! Ja, man ska ha de tidiga för de är holo, alla utom denna som är ett "särbarn". fantastiskt fint dock!

Postat av: NailsbyNoir
Publicerad 2011-05-20 23:16:47

Meen, vilken skönhet!!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-05-21 18:27:47

Den ser helt underbar ut!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela