Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI DS Magic

Publicerad 2011-01-24 13:23:00 i Naglar - duokromatiska,



Jag vet inte vad som kom över mig när jag klickade hem DS Magic. Jag vet att jag i en kommentar hos Kajalpennan skrev att jag inte skulle ha det. Jaha. Nå, man kan väl ändra sig? Sen var det ju extremt onödigt naturligtvis eftersom jag redan har i princip identiska Lunar Eclipse och Laser...

Ja, det här är ännu ett lite foilliknande duokromt lack i klarblått och lila. Det är i princip identiskt med de båda andra lacken, speciellt Lunar Eclipse. Det gör ju inte Magic mindre vackert men som sagt, inte helt nödvändigt i min samling. Fint namn dock...


Tre lager lack som skötte sig bra, bra torktid och jag klarade till och med av penseln utan problem. Färgen är mer uttalat duokrom än på mina bilder och lacket är riktigt fint. Jättesnyggt faktiskt. Kanske inte magiskt dock. ;D




Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-01-24 16:43:49

Jättefint!

Postat av: Maja
Publicerad 2011-01-24 18:22:48

Jättevackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-24 18:42:26

Kerstin! Ja, det är rätt fint.



Maja! Ja, inget fel på det.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-24 21:21:14

Det är otroligt vackert, men du har rätt i att man inte behöver det om man har Lunar Eclipse. Glamour däremot - skulle ge mitt högra lillfinger för det!

Postat av: Fia
Publicerad 2011-01-24 21:54:03

Härligt blått! Kul att se DS-lacken! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-24 22:10:58

Nailtastic! Ja, Glamour är underbar! Jag älskar min flaska. Delade den med Alizarine nyligen, annars hade jag erbjudit dig en skvätt.



Fia! Ja, visst är de vackra! Och du fick lite blått, märkte du det. JAg försöker lyssna på mina läsare!

Postat av: åsa-li
Publicerad 2011-01-24 22:20:19

det känns skönt att höra att andra också klickar hem kopior på lack. Jag har gjort det flera gånger. får lite ångest varje gång. Men brukar ge bort eller byta för att lätta på ångesten. Jag har lunar Eclips och tycker det är ett riktigt grannt lack.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-25 05:57:04

Åsa-Li! Det är knappast första gången det händer för mig men jag har ju alldeles för måga lack också... Men det är klart, jag skulle kunna byta bort en del om jag tänkte efter. Fast i vissa fall vill man ju ha t.ex en hel kollektion, som Orly FX, och sen kanske men vill ha en annan komplett kollektion, låt säga DS eller HD-lacken. Nu är jag inte så ambitiös med dem, men du förstår hur jag menar. Det blir ju en del väldigt lika lack till slut... :D

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-01-25 11:21:18

Det är jättefint. Klart man kan ändra sig:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-25 19:07:04

Sminkjante! Ja, men lite onödigt köp var det ju..


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela