Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen HD "Digital"

Publicerad 2010-06-17 22:32:44 i Naglar i rosa,


Jag har, i och med den (oönskade) uppmärksamhet som vi fått via blogg.se och deras framsida med länkar, insett att det blivit för mycket grönt på bloggen. Om man uppmärksammas som någon sorts modebloggare som lanserar grönt som någon sorts trend (vilket det kanske är, vad vet jag?) så måste den gröna vågen genast brytas. I slutet av maj bar jag lacket Pixel Pretty i en manikyr. Tyvärr är lacket segtorkande och jag förstörde rätt snabbt manikyren med hack och började då om med detta. Barbierosa så in i bängen men på ett underbart sätt är Digital från Sally Hansens HD-serie. Emma har visat det förut så den är ingen nyhet här på bloggen, men den tåls att tittas på!


Visst är det en rosa som syns! Jag tycker den är fantastisk! Skimret är underbart men jag kan verkligen inte fotografera det och göra det rättvisa. Tyvärr. Det här lacket är så mycket mer fantastiskt i verkligheten.

Det här är en sådan där magisk färg som gör att naglarna ser längre och snyggare ut och det tackar man ju inte nej till. Den effekten verkar inte heller överföras till bild, tyvärr, men den finns där. Det är dessutom vackert i alla ljus och i alla vinklar. Lysande rosa med riktigt kall underton. Emma säger att alla de här lacken är sidenskimrande och det är nog sant. De är alla fall fantastiskt vackra!


En sista bild i detta bildspam. Mums!

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-06-17 22:36:37

Ahhh vad snyggt!

♥er :)

Postat av: Anonym
Publicerad 2010-06-17 23:50:21

snyggt nagelack =)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-06-18 08:41:58

Det tåls verkligen att tittas på! Galet snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-18 10:12:10

Sanna! Visst är det ljuvligt!



Anonym! Ja, det är fint.



Kerstin! Ja, och om det ville torka lite snabbare skulle det vara mitt finaste rosa någonsin!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-06-18 10:41:38

Kanske inte så unikt, men vackert ändå!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-18 10:52:07

Jag har ju alltid sagt att du är grön, haha! Vansinnigt roligt enligt mig alltså. Och det kan nog vara bra att visa lite andra färger också, visserligen är grönt bäst och snyggast, men det framkommer bäst om man även visar andra färger tycker jag.

Postat av: Louise
Publicerad 2010-06-18 15:52:56

Härlig färg! Sally hansen är bra grejer.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-18 16:08:15

Nailtastic! Den är mer unik än man ror i och med skimret. Tyvärr kunde jag inte fånga det. Men okej, inte superunik som vissa tvärudda lack. :D



Emma! Jag brukar ju eftersträva en mix och hade faktiskt inte reflekterat över mängden grönt sista tiden. Gröna naglar är ju jag, så klart, men det som sod på blogg.se-portalen kan jag inte ställa mig bakom. Känner mig fortfarande upprörd över det.



Louise! Ja, SH har en del bra lack.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela