Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen HD Digital

Publicerad 2009-09-02 21:25:16 i Emmas NOTD i rosa, lila och rött,

Hjälp, sommaren är slut och jag har ännu inte visat Digital, vad hände?! Eller ja okej, ni har sett den med matt överlack, men det var ju bara på en nagel. Här får ni se de i dess vanliga tillstånd, alltså glansigt. 

Ni minns mina HD-lack, eller hur? Digital är det knallrosa med kalla undertoner. Ljuvligt vackert rosa lack, jag är otroligt förtjust i detta. Dessutom täcker det bra, till skillnad från några av systerlacken. Här har jag två lager och då är det inte tal o någon VNL. Vackert, eller hur? De knallrosa lackens tid känns just nu lite överspelad för min del, men i oktober, lagom till rosa lördag, då är det inte omöjligt att Digital får göra en comeback för detta är utan tvekan ett av mina finaste rosa lack. Och troligtvis min favorit bland HD-lacken, denna eller Cyber, båda är otroligt fina lack med otrolig sidentygskänsla.


Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-09-02 21:32:47

Helt otroligt vackert! Vad glad jag är att det lacket står här hemma hos mig! Underbart!

Postat av: cazandra
Publicerad 2009-09-02 22:30:13

Ååååh vilken härlig färg (:

Postat av: Miss PUSSY
Publicerad 2009-09-02 22:38:25

Mitt bästa rosa lack är OPI:s Koala bear-y - mmm! :)



Fast det där var också jättefint, inte så menat alltså ;)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-09-02 23:01:52

Sminkan: ja du det är ett vackert lack, så det ska du absolut vara glad för:D



cazandra: Ja, den är underbar:)



Miss pussy: Aha, det lacket har jag inte och har nog aldrig sett iaf inte IRL. Måste spana in det, har du bilder på bloggen?

Haha, dte är lugnt, smaken är som baken:)

Postat av: Miss PUSSY
Publicerad 2009-09-03 09:12:08

Nixpix, men jag kan lägga ut någon dag! Säger till då. :)

Postat av: Sofia (nibblah)
Publicerad 2009-09-03 12:30:19

Damn vilket snyggt lack! Trots att halva min nagellacksstash består av just knallrosa lack skulle detta kännas som ett välkommet tillskott till samlingen :) Ser ut att ha en underbar exta "glow" på något vis... HD-lacken skulle nog trivas bra hemma hos mig öht faktiskt ;)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-09-04 01:23:09

Miss pussy: Låter bra. Sminkan hade det desstom liggande på bloggen, så kikade lite. Ser fint ut.



Sofia: Ja, det är helt otroligt snyggt! Haha, ja detta skulle säkert pryda din samling:) Japp, det har liskom ett kallt lite blåaktigt glow. Himla vackert. HD-lacken är otroligt vackra så det tror jag säkert...

Postat av: cilla
Publicerad 2009-09-05 09:02:57

guuud vilken härlig färg..vill oxå ha sådär fina naglar!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-09-06 15:49:19

Cilla: ja, det är en ljuvlig färg. och tack:)

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-09-06 17:32:42

Jösses, vad snyggt rosa lack!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-09-14 10:39:18

Alexlyndra: Åh ja, det är det verkligen:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela