Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

i.myss Light Pearl Black

Publicerad 2012-05-07 20:11:38 i Naglar i svart, grått, silver,

Här kommer ett arkivinlägg från för länge sedan. Jag minns inte ens när det var men jag minns att jag köpte ett gäng lack från i.myss efter att jag provat den duokroma gröna. Jag köpte även en backup av den och en extra som jag gav Sofia för hon nog skulle gilla den hon med. I den vevan högg jag ett mörkblått, en annan grön och så den här också. Den här är svart, som ni ser, med skimmer som jag inte kan avgöra om det är silver eller guld. 
Det är lättlackat, täcker med två lager, och torkar snabbt. Penseln är ju lite knepig, liksom det att lacket är delat mellan flaskan och korken och man kan få mer lack på penseln genom att trycka på korken. Som en tub alltså. Ni ser på den översta bilden hur de tänkt det hela.
Det här är inte det unikaste lacket i världen men det är fint ändå och flaskan är ju kul om inte annat. Jag köper i.myss, som är ett koreanskt märke, på eBay.

Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-05-07 20:48:20

lacket som sådant var kanske inte höjden av lycka, men jag är fortfarande alldeles fascinerad av konstruktionen på flaskan :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-05-07 21:32:22

Det låter ju som en väldigt spännande flaska! Lacket är inte heller så dumt :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-07 22:26:41

Det ser fint ut! Och jag är med fascinerad av flaskan, så skum konstruktion!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-08 06:23:02

Cactus! Ja, flaskan är rolig.



Kerstin! Visst är det fint!



Emma! Ja, flaskorna är så speciella!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-08 06:33:40

Häftig flaska och färgen är inte så tokig den heller! Väldigt fint shimmer/glitter som poppar upp ur det svarta!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-08 09:35:26

Fint lack, får nog kolla in det här märket.

Postat av: Honi
Publicerad 2012-05-08 10:05:37

Har du några hela bilder på flaskan? Blev totalnyfiken nu, den ser lite udda ut!

Postat av: Honi
Publicerad 2012-05-08 10:06:25

Ahhh glöm det, den översta bilden var seg på att ladda. Jösses vad coolt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-08 19:02:22

MNPO! Det är ett snyggt svart!



Helena! Ja, de har en del fint.



Honi! Flaskan är väldigt speciell.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela