Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lynnderella Snow Angel över grått

Publicerad 2012-01-17 20:38:00 i Naglar - glitter för layering,

Jag har lite Lynnderellafeber. Snart kommer nya kollektionen med lack börja säljas, man kan se den här om man klickar, och sådana händelser är stora i den lilla klicken av hard core nagelnördar som jag nog kan räknas in i. Dags alltså att plocka fram lite Lynnderella från tidigare kollektioner och vad passar då bättre än den här skönheten. Jag har visat Lynnderellas Snow Angel över ett vitt genomskinligt lack och det var vackert men jag stördes av att mina gula naglar sken igenom basfärgen. Jag har efter det frankat fram ett jellylack som jag faktiskt har provat att ha under, men det blev lite för kompakt, jag ska ha i mer ofärgat lack i det nästa gång men mitt ofärgade lack är slut. Det här har jag också provat, ett ljusgrått lack som basfärg och så det vita glittret över. Det ljusgrå är i det här fallet China Glaze Pelican Grey. Jag älskar det lacket! Jag är inte säker på att jag älskar Snow Angel över det dock. Det blev lite väl mycket snömodd över det. Men tanken var god. Om inte annat så slapp jag se den gula tonen igenom lacket. Hur som helst, i februari kommer Lynnderellas lack åter vara till salu på Llarowe och då inte bara de gamla kollektionerna utan även den nya vårkollektionen. Yay!

Kommentarer

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2012-01-17 20:54:57

Jag tyckte det gjorde sig väldigt bra över det ljusa grå - jättefint!

Postat av: Tina (Beleza)
Publicerad 2012-01-17 21:01:06

Ser helt ljuvligt ut i mina ögon.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-17 21:14:27

Jättefint! Måste nog skaffa mig Snow Angel!!

Postat av: nailspotting
Publicerad 2012-01-17 21:18:30

Haha, nog kan man räkna dig till klicken av hard core nördar alltid ;) Men det är ju bara positivt och imponerande!



Fint lack och jo visst lite snömodd blev det väl men snyggt ändå.

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-01-17 21:34:19

Lynnderella lack är så vackra och unika, men tyvärr jättesvåra att få tag på och superdyra på eBay. T.ex ligger priset på Snow Anger på ca $50. Hoppas att de snart finns IS på Llarowe :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-17 21:50:57

Makeupoholic! Ja, det funkade alla fall.



Tina! Vad bra!



MNPO! Ja, gör det!



Nailspotting! Ja, snömodd är det allt, men det är inte smutsig modd alla fall. :D



Brilliant! Ja, de säljer ut så fort hos Llarowe och Lynn skickar inte internationellt. Smartast är att haka på en grupporder på något nagelforum, så har jag gjort. Köp inte från eBay, de kommer finnas i lager på Llarowe i februari. Du får stalka sidan helt enkelt. Och tänka på tidsskillnaden... :D

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-01-17 22:40:59

Jättefint! Snart tar alla fina flakes du visar över min hjärna helt :)

Postat av: Karusell
Publicerad 2012-01-17 22:49:26

Tycker att det är jättefint! Sitter och funderar på hur det skulle se ut över ett mellangrönt krämlack... ;)

Postat av: Insouciant
Publicerad 2012-01-18 00:24:35

Jeg likte denne kombinasjonen veldig godt. Fikk meg til å tenke Ice Queen.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-18 00:27:47

Åååh vad vackert <3 Den passade jättebra över grått!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-18 05:46:51

Kerstin! Ja, akta dig du! :D



Karusell! Ja, man kan nog hitta många fina kombinationer.



Insouciant! Ja, den är inte så dum, men lite väl januaridag kanske. Alla fall en dag i januari. :D



Annie! Ja, det funkar ju alla fall. :D

Postat av: Lina
Publicerad 2012-01-18 09:45:24

Lynnderella lacken är ju så snygga så det gör lite ont.....den nya kollektion ser helt fantastisk ut. Rackarns otur att de säljer slut så fort bara men men... Ska försöka få tag på några fler nästa gång Llarowe, har en lista på en 7 lack som jag vill ha.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-18 17:18:12

Lina! Ja, det är synd att man inte är vaken när de kommer ut på shoppen. Men är man villig att offra sömnen så kanske det går. :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-22 13:16:58

Jag vill fortfarande ha det här! Och två från den nya kollektionen. Och Re-adjust mint. Suck.



Extremt fin kombination det här!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela