Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Classic Camel

Publicerad 2011-10-18 17:02:00 i Naglar i vitt, nude, beige,

Classic Camel var mitt andra val att testa från Nubars Polished Chic Collection. Det är verkligen en bra "mannequin hands" nyans för mig. Kanske en aningens mer neutral än min hud men definitivt väldigt nära. Alla fall i visst ljus. Jag tycker den är riktigt fin dessutom, även om jag vet vad Emma kommer säga. ;D
Som vanligt med Nubar så handlar det om en krämig, följsam formula och perfekta egenskaper på alla sätt. Det flyter ut fint, det torkar snabbt, ytan är glansig även utan överlack. Det är verkligen suveräna lack och jag tror inte något märke kan göra bättre krämlack än Nubar. Faktum är att jag inte kan komma på många lack från Nubar som jag varit besviken på över huvud taget. Höstens kollektion smälter in väldigt väl med förra vinterns Finest Silks Collection tycker jag. Samma mjuka, dämpade nyanser, klassiska färger och utsökta lackegenskaper.

Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-18 20:36:36

Vad häftigt det ser ut när naglarna liksom "försvinner" :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-18 21:14:30

Annie! Den här färgen gillade jag på mig. Det blev läckert!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-21 08:28:10

Jag gillar! Den här måste jag också testa. :D

Postat av: Honi
Publicerad 2011-10-21 10:10:17

Oj vad annorlunda det ser ut! Jag gillar :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-21 18:25:49

Chaosophia! Den är snygg!



Honi! Ja, den är jättefin!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela