Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Finest Silks

Publicerad 2011-01-05 17:00:00 i Nagellack - kollektioner,

Här kommer en sammanfattning av Nubar Finest Silks. En diskret och vuxen kollektion med helt underbara krämlack i färger som känns mjuka och feminina utan att vara uppseendeväckande. Hittade ni några favoriter? Jag blev förvånad över att de färger jag tyckte såg ut att vara missklädsamma i flaskan blev så pass vackra på men det är inte kollektion full av utropstecken. Mer vilsamma färger i klassiska toner.

Marabout

Chiffon

Santeen

Pekin

Taffeta

Moire

Charmeuse

Organza

Kommentarer

Postat av: Lina
Publicerad 2011-01-05 21:05:06

Är inte helt övertygad faktiskt, de ser fina ut men jag tror inte att det skulle vara något som jag skulle sträcka mig efter. Chiffon tåls att tänka på dock.

Vilken blev din favorit?

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-05 22:40:28

Du är så duktig som sammanfattar så här, skitbra om man är sugen på att köpa. Fast det är jag egentligen inte här, de är nog för vuxna för mig tror jag. Funderar på om jag inte kan hitta på ngt barnsligt och kul att ha på naglarna i helgen:)

Postat av: kelliegonzo
Publicerad 2011-01-06 05:36:41

these look amazing on you! i love this collection <3

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-06 09:01:46

Lina! Jag är mest förtjust i de som inte har någon tidigare motsvarighet i samlingen, alltså Charmeuse, Moire och Taffeta. De kanske inte är färger jag spontant sträcker mig efter men de var vackra på naglarna och de är unika i min samling.



Emma! Ja, de är för vuxna för dig. Speciellt som nagellack för dig bara ska vara roligt och färgsprakande då det är ett helgnöje. För mig, som ju har nagellack varje dag, är det lite kul med färger som erbjuder en annan upplevelse än de mer självklara valen.



KellieGonzo! Yes, they do look good! I was surprised how well they suited me!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-01-06 11:29:22

Åh vad alla är fina! Vill ha!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-06 15:27:36

Annie! Ja, visst är de!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela