Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Magical Crystal Ball

Publicerad 2011-05-09 18:33:00 i Naglar - holografiska lack,


Det är holo-vecka hos Sminkan! Den startade egentligen igår i och med att Emma visade  OMG och jag skulle visa QT. Det blev dock totalfail för blogg.se hade problem så allt fördröjdes, men vill ni se QT så finns den direkt under detta inlägget. Nu fortsätter jag alltså med mina sju dagar av härliga holografiska lack! Jag har ägnat min söndag åt att swatcha 18 holografiska lack, slumpvis plockade ur de två lådorna i min Helmer jag har vigt åt just denna specifika kategori av lack och här kommer en av mina absoluta favoriter, Sally Hansen Magical Crysta Ball!

Emma visade ju nyss upp OMG! från China Glaze OMG!-kollektionen. När den kom var jag snabb på att skaffa flera av lacken men jag hoppade över bland annat OMG! eftersom jag redan hade detta lack, Crystal Ball.

Samma silvergrå färg, samma superholoformula med regnbågar i parti och minut. Mitt var dock larvigt billigt och jag tror faktiskt att jag fortfarande är rätt nöjd med mitt köp. Jag älskar Crystal Ball och tror inte en minut att OMG! skulle kunna vara bättre. Kanske lika bra, men inte bättre.


Jag har visat det på bloggen förut så vill ni se det inlägget får ni klicka på länken. Det är ett av mina topp tre favoriter i holo-klassen. Tre tunna lager, torkar på sekunder och är bara så övervackert att man nästan svimmar!




Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-09 19:34:04

Åååh, det här kommer bli en bra vecka! :D

Postat av: Åsa
Publicerad 2011-05-09 19:46:24

Oj, det är bäst att jag skriver upp alla namn på alla snyggingar till lack som kommer nu!!

Postat av: Skönhet By Emma Fenty
Publicerad 2011-05-09 20:06:09

Åh, underbar vecka det här kommer bli :D

Vars hittar man detta lack från Sally Hansen?



Kramar

Emma Fenty

Postat av: Annie
Publicerad 2011-05-09 20:08:01

Ooh yay!! Vilket bra tema och vilket snyggt lack :D

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-05-09 20:40:27

Underbar temavecka!! Kanske kanske hänger på. Det beror lite på sonen... Tror inte jag har några holoinlägg i akrivet

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-05-09 20:52:19

:-)



Jag som inte är nåt större fan av hololack (på mig, de är dock vackra att se på när de sitter på andras naglar) kanske blir omvänd! ;-)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-05-09 21:01:54

Detta var också väldigt fint!



Vilken kul temavecka! Farlig för mig, bara. Jag tror inte att jag har ett enda holo-lack, men nu blir jag ju köpsugen...

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-09 21:04:34

Det gör verkligen skäl för namnet, läckert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-09 21:05:29

Cactus! Det hoppas jag!



Åsa! Ja, gör det!



Emma F! Det är sedan länge d/c så ebay kanske?



Annie! Ja, jag tycker det är ett supertema!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-09 21:08:44

Kajalen! Ja, haka på! Vad kul!



Makeupoholic! Ja, vi får väl se om vi kan omvända dig!



Kerstin! Holo är inte alltid så lätt att få tag på så du kan nog känna dig rätt trygg. :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-09 21:13:01

Underbart vackert! Och ett roligt tema! Jag har tyvärr väldigt få hololack.

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-05-09 21:43:43

Yay! Holy Holo Week! Jag kommer att älska vartenda ett av de lack som kommer att visas, det vet jag redan nu! :D

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-05-09 21:59:54

galet snyggt! Älskar verkligen holos!

Postat av: Ingela
Publicerad 2011-05-09 22:06:50

Ohh, hololack! Detta blir en rolig vecka trots förkylning! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-10 05:43:22

Nailtastic! Det måste vi ju ändra på. Dags för Nailtastic att gå holo!



Katrin! Vi hoppas på det men vem vet... Kanske visar jag det första fula hololacket. :D



Sanna! Jag med!



Ingela! Ja, det kan liva upp en del!

Postat av: Katrin
Publicerad 2011-05-10 08:57:55

Haha, bring it on! Fula hololack - finns det alltså? :D

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-10 10:55:10

Snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-10 16:29:55

Katrin! Jag har alla fall något som jag inte älskar ohejdat...



Aila! Ja, bästa!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela