Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Breezi

Publicerad 2011-05-02 20:21:00 i Naglar i blått,


Breezi är ett av de sex krämlacken som tillhör den andra halvan av Zoyas sommarkollektion, Summertime. Sunshine är ju de glittriga och Summertime den med krämlacken. När jag fick se kollektionen tänkte jag att Summertime inte alls är så himla somrig utan mer höstbetonad, men det är ju inget fel. Lack kan ju användas när som helst på året och det är lite skönt med en sommarkollektion som inte innehåller årets trendfärg gult eller den eviga korallrosa. Okej, den koralliga finns ju i parkollektionens glittriga Rica men ändå.


Breezi är en lugn och trevlig mellanblå som man kan bära året runt. Den täcker på mina naglar med ett lager och den torkar fort. Ett utmärkt lack. Ganska lik Suzi says Feng Shui men måste jag välja så blir det Breezi för den betydligt trevligare penselns skull.

Ovan i sol, nedan i lätt skugga.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-02 20:52:09

Det ser väldigt fint ut, men väcker inget omedelbart habegär. Det ser inte ut som att jag kommer att köpa något lack från Summertime.

Postat av: Maja
Publicerad 2011-05-02 21:46:38

Riktigt fint!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-02 21:52:01

Det här är väldigt fin! Jag ser fram emot att testa den men det hamnade många före i listan av nån anledning :p

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-02 23:07:03

Verkar inte kunna kommentera på det förra inlägget av någon konstig anledning, så jag klistrar in det jag tänkte skriva här istället:



http://beautycosmetic.biz/catherine-arley-catherine-arley-nail-polish-pi-1829.html



Det här var det enda jag hittade. HATAR verkligen sådana här skitsmå och skitdåliga previews.. Hur menar de att jag ska se vilka färger jag är intresserad av, utifrån den där färgkartan? Värdelöst!

Men för att inte bara låta negativ, så låter det alldeles fantastiskt med holografiska lack för den där penningen. Synd att de färger jag var mest intresserad av verkar vara slut. :(



(Och jag gillar Breezi! Är nog ett av de två lack jag är intresserad av ur Summertime.)

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-05-03 01:38:57

Så fin farge! Jeg har helt dilla på blått og lavendel for tiden, må ha! :D

Postat av: Mína
Publicerad 2011-05-03 09:22:19

Very pretty blue!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-03 10:26:53

Fint, men jag har nog liknande - så jag hoppar över det!

Postat av: Amanda Rönnqvist
Publicerad 2011-05-03 17:13:33

Hejsan! Fin blogg, har du lust att följa varandra via bloglovin? :) Kram

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-03 18:15:30

Nailtastic! Nej, den är inte unik...



Maja! Ja, fint men inte unikt.



Cactus! Haha, jag vet hur du menar...



Chaosophia! Mailade dig en länk med swatcher. ;D



Solveig! Ja, blått är vilsamt på naglarna.



Mina! it is pretty!!



Aila! Ja, det kan jag förstå-



Amanda! Jag byter inte länkar på det sättet men tack för komplimangen!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela