Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nfu Oh 64

Publicerad 2011-05-14 11:04:00 i Naglar - holografiska lack,


Okej, när jag bär det här är det fredag och holoveckan närmar sig sitt slut. Jag räddade en krämlacksmanikyr som blev för hemsk (färgen var ful alltså) med två lager Nfu Oh 64 så det var inte egentligen tänkt att det skulle vara med i veckan fast nu passar det ju rätt bra. Dessvärre fanns det ingen sol när jag skulle fota det så bilderna är i dagsljus och några med blixten på.

Om man bär lacket i bara vanligt dagsljus så ser man ändå regnbågarna även om det inte kommer fram så bra som jag skulle önska på den här bilden. Tro mig på mitt ord, det syns att det är holo även i svagt ljus.

Här ser ni det med blixt. Det är egentligen ännu mer holo och ännu mer underbart, det är precis som sn kamrat som jag visade tidigare i veckan, Nfu Oh 62. Lika holografiskt. Lika magiskt.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är rosa eller lila. Det är alla fall väldigt vackert och jag tycker absolut ni ska försöka skaffa er detta till hololackssamlingen.


Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-14 11:27:57

Det här gillade jag! Hm, kanske ska lägga en beställning med Nailmail i alla fall. Jag hade tänkt avstå, men kanske ska jag i alla fall.

Postat av: Pinianna
Publicerad 2011-05-14 12:00:29

Argh! Har försökt intala mig själv att jag inte behöver det här och ska skippa Nailmail, och så kommer det ett sånt här inlägg. >.<

otroligt vackert! Och jag har ju faktiskt inga holos alls... Pengar kommer alltid nya XD

Postat av: Åsa
Publicerad 2011-05-14 12:51:08

Nfu~Oh 64 den är ju bara helt underbart vackert!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-14 13:49:51

Nailtastic! Tycker det låter sunt och bra!



Pinianna! Haha, klart du måste ha alla fall ett hololack!



Åsa! Ja, det är den!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-05-14 14:19:44

Nfu Oh holos står högst upp på önskelistan just nu!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-14 14:54:28

Det här är beställt hos Nailmail, är nästan svårt att sitta still på stolen så otålig är jag på att få det paketet!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-14 16:56:12

Sanna! Jag beställde två till med Nail Mail nu för jag blev så till mig!



Cactus! Ja, jag förstår preciiiiiiiis!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-05-15 09:52:45

Oooh vad snygg! Vill helt klart ha denna..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-15 10:06:33

Annie! Den är definitivt snygg!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela