Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Catherine Arley #805

Publicerad 2011-05-11 17:08:00 i Naglar - holografiska lack,


Mera hololack kommer här! Visst är det fantastiskt med holovecka! ;D

Ja, det här är svarta Catherine Arley 805. Det är en svart bas med hologlitter som bildar en gles regnbåge av spridda glitterpartiklar. Det är snyggt men faktiskt inte fullt så holo som jag mindes det från när jag provade det första gången. Kanske har CA också tonat ner sina hololack? Det jag använt tidigare var nämligen Emmas flaska av samma lack som hon visar på sin notd i det inlägg jag länkar till här. Jag har också visat lacket på bloggen, Emmas lack alltså, när jag lånade två av hennes snyggaste lack och gjorde den här manikyren. Emma var dessutom snäll nog att erbjuda mig en decant av CA 805 så den har jag haft på så sätt även innan jag beställde alla mina CA från Bulgarien.

Två lager lack, bra torktid och det är ju jäkligt snyggt även i sin mer modesta glittrighet. Ett riktigt svart hololack dessutom, inte charcoaleller brunt. :D



Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-05-11 18:48:12

Tokfint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-11 19:03:15

Kerstin! ja, den är söt!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-05-11 19:37:42

Grymt! Gillar verkligen det multifärgade skimret mot det svarta!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-05-11 20:40:04

Jag är riktigt sugen på att köpa på mig ett gäng med Catherine Arley-holosar :) Den här är supersnugg ju!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-11 21:27:04

Makeupoholic! Det är väldigt snyggt, det är det!



Annie! Ja, och de är billiga också!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-11 21:48:55

Åh jag älskar det här lacket! Synd om din flaska är mindre holografisk, men holoeffekten är inte jättepåtaglig i min heller...

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-05-11 23:19:31

Det här var häftigt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-12 06:07:22

Emma! Det kan hända att jag minns det som mer holo än det var, ditt lack alltså.



Cactus! Ja, det är snyggt!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-12 12:02:30

Nog ser Emmas mer holo ut än Sminkans allt... Tråkigt som attan om de gjort om det, men det är snyggt som tusan i vilket fall!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-12 15:21:04

Chaosophia! Ja, jag tyckte nog att Emmas hade lite mer av regnbåge i sig. Typiskt, alla holosar verkar vara utrotningshotade...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela