Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Naglar i svart och blått

Publicerad 2009-09-16 07:22:11 i Naglar - holografiska lack,


Emma har ju varit här, som ni vet, och självklart ville vi bytlånas lite med nagellack och så. Här är resultatet för min del. Jag kunde, som ni ser, inte bestämma om jag ville ha det blå Versacelacket eller det bulgariska svarta holo-lacket så det blev både och!

På vänster hand har jag det svarta holografiska med undantag för ringfingret som är blått, på höger hand är det omvänt, blått med en holonagel. det funkar väl! Hihi! ;D
Båda lacken är underbart vackra och ljuvliga och fantastiska! Lättmålade dessutom. Snälla Emma lät mig till och med sno åt mig lite i ett par gamla överlacksflaskor så jag kan använda dem igen!

Ser ni hur fantastiskt fina de är! Glansen! Färgen! Jag är kär! Båda lacken är så enastående fina att de lätt kan kvala in på min tio-i-topp lista! Tack Emma för chansen att få prova dem!

Och, eftersom dagarna gått utan att inlägget blivit publicerat, så måste jag berätta att jag fortfarande har manikyren kvar och älskar det! ;D

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-09-16 09:48:14

Väldigt fina färger.

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-09-16 10:32:02

Otroligt snygg manikyr! Båda lacken är ju bara så fina och jag tycker faktiskt att det funkar riktigt bra att bära dem så här! Tack själv:) Jag är inte direkt missnöjd med vårt lilla lackbyte om man säger så;)

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-09-16 13:25:06

Så jäkla snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-09-16 16:31:21

Sminkjante! Visst är det kalasfint!



Emma! Vad bra! Jag är inte heller missnöjd! Vi får skaffa massor av flaskor till nästa gång och hälla över favoriter från varandra! ;D



Sanna! Japp! Håller med!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2009-09-16 18:04:32

Båda var riktigt fina. Helst det blå :)

Postat av: Johanna
Publicerad 2009-09-16 20:45:37

Sjukt snyggt! Jag älskar verkligen kombinationen svart/blå.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-09-17 06:02:15

Zizzie! Båda är fantstiska. Jag kan inte välja.



Johanna! Bra! Jag gillade också manikyren! Den var rolig och snygg!

Postat av: Nny
Publicerad 2009-09-18 09:18:04

Den blå var helt underbar! Även om båda var fina.. :D

Postat av: Kerstin
Publicerad 2009-09-18 21:44:15

Finfint! Svart och blått tillsammans går alltid hem hos mig!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela