Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani Tailor Made

Publicerad 2011-07-01 10:10:00 i Naglar i blått,


Jag lovar, jag har nya inlägg på gång. Det finns både guld och glitter i kameran men jag orkar som vanligt inte redigera just nu. Ska nog snart börja förbereda lunchen jag ska bjuda på idag och kanske städa lite. Ni får alltså hålla tillgodo med ett ur arkivet. Det är dock somrigt så det förslår och vackert blått som en molnfri himmel. Milani Tailor Made, här ett lager över H&M Blue. Tailor Made verkade skir så jag orkade inte prova den på egen hand men det kan hända att det bara är mina fördomar för vissa lack bygger ju väldigt snabbt upp sig. Nu blev det ändå så att jag, när jag målat mina naglar med Blue, valde att ge dem ett lager av detta eftersom det blå går ton i ton men nu fick jag även skimmer och lila flash.

vackert men jag föredrar nog mitt blå från Sally Hansen, Flash, för det är ännu läckrare! 


Kommentarer

Postat av: Ann
Publicerad 2011-07-01 11:40:19

Härligt! När jag kolla lack så fastnar jag och står och drar i blåa och lila lack, nu får jag nog snart se till att köpa nåt, det ÄR ju läckert!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-07-01 14:13:36

Har tittat på det här flera gånger men tycker att det lila i lacket verkar lite mestigt... kan inte bestämma mig om jag ska ha det eller inte :p Men det är ju en snygg blå färg!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-07-01 18:14:16

fint!

Postat av: Liza
Publicerad 2011-07-01 19:18:51

Wow har varit in här och kollat deMILANI DU HAR PÅ det är sååå smyggt vill ha.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-07-02 07:56:09

Det ser fint ut!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-02 09:26:10

Ann! Har du inget lila eller blått? Det är självklart dags i så fall!



Cactus! Ta Flash istället. Den är snyggare!



Sanna! Ja, rätt så.



Liza! Ja, det är helt okej även om Flash är snyggare.



Nailtastic! Ja, det är inget fel på det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela