Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

EspritTurquoise Blue

Publicerad 2011-07-29 10:05:00 i Naglar i blågrönt&turkos,


Här är ett lack jag fått från Tyskland. Lysande turkosa Espritlacket Turquoise Blue. Som en swimming pool på naglarna! Tre lager, ändå en hel del VNL. Snygg sidentygsliknande finish som får mig att tänka på Sally Hansen HD Pixel Pretty. Väldigt fin sommarfärg trots skirheten. Finns inte så mycket mer att säga. Snyggt men skirt. Ingen aning om inköpsställe eller pris och har ingen erfarenhet av märket sedan tidigare. Har ni lack från Esprit?

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-07-29 10:29:56

Fint! Jag visste inte ens att Esprit gjorde lack...

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-07-29 10:55:06

Vacker färg. Jag visste inte heller att de gjorde lack...

Postat av: Åsa
Publicerad 2011-07-29 11:15:04

Snyggt!!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-07-29 12:53:44

Det var ett nytt märke på lack för mig, spännande! Fin färg men kanske inte helt unik :)

Postat av: Liza
Publicerad 2011-07-29 13:44:55

dETTA ÄR OXO SNYGGT! påminner denna inte om HM,S Aqua?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-29 15:35:31

Kerstin! Nej, det visste inte jag heller innan jag fick den här.



Emma! Nej, det var en överraskning.



Åsa! Helt okej.



Cactus! Nej, långt ifrån unik.



Liza! Jag tror det. Har inte provat Aqua än.

Postat av: Liza
Publicerad 2011-07-30 01:17:48

ja du tog på 1 lager på min isadora. ( kommer inte ihåg vad den hette )

först tog jag Hm,s AQUA Efter det orlys here comes trouble. sen seche. japp irs god enogh. said my daughter 16 years..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-30 09:42:20

Liza! Det låter som en spännande kombination.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela