Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen HD LCD

Publicerad 2011-08-04 15:54:11 i Naglar - duokromatiska,


Man kan väl liva upp lite i de mörka och murriga tonerna som ju är vanligast på duokroma lack med ett rosa. LCD från Sally Hansen är ett tuggummirosa med ljusblå duokrom. Fyra lager på bilderna. Torkar segt...

Jag har presenterat det på lite ljusare bilder här, de bilder jag visar nu tog jag igår på kvällen så de är lite mörkare än jag skulle önska. Det är alla fall ett lack jag inte riktigt vet varför jag köpt. Det används i princip aldrig och jag vet inte ens om jag egentligen tycker det är fint på mig. Väldigt... rosa.


Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-04 16:54:11

För en gång skull ett som inte gav köpsug, alldeles för rosa... lika bra, det blir dyrt ändå ;)

Postat av: Annie
Publicerad 2011-08-04 17:57:51

Det var verkligen kul med ett ljust doukromt lack :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-04 19:35:46

Känns 80-taligt bimbo! Roligt att se ett så här ljust duokromt även om det inte faller mig i smaken.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-04 20:00:12

Cactus! Haha, nej, för rosa...



Annie! Ja, som omväxling på bloggen är det ju kul.



Chaosophia! Nej, det är inte min smak heller. Men ja till 80-tal.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela