Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen HD LCD

Publicerad 2010-10-25 21:50:00 i Naglar i rosa,


Här kommer ett arkivinlägg i en färg som passar i oktober med Rosa Bandet och allt.
Slarvig manikyr men jag gav upp någonstan mitt i och beslöt bara göra det så pass klart att jag kunde fota eländet och lägga det till handlingarna. Jag vet ju att Sally Hansens HD-serie har vissa bekymmer med skirhet och seghet vid torkning. Gissa hur många lager det här är... Jag vet inte själv men det närmar sig alla fall en sju eller åtta...

Skirt alltså. Men skimret är helt underbart, som alltid. Det är en tydlig blå flash i det rosa och även en del lila toner. Väldigt vackert men för flickigt för att jag ska bli helt såld och som sagt, för skirt. Fast en solig sommardag kan det nog kännas helt rätt... Och i layering kommer man åtminstone ifrån de vansinnigt många lagren. Vad tror ni? 

Ett försök att visa skimret. Silver, lavendel, ljusblått... Sött, eller hur!

Kommentarer

Postat av: Marina
Publicerad 2010-10-25 22:54:14

men OHHH välken härlig rosa färg! Jag som inte ens är en rosa person... men den här gillade jag! Synd om den är jobbig att lacka med då... sju, åtta lager låter ju helt hysteriskt!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-10-25 23:41:24

Åh men åh vilket skitsnygg rosa!

Det där vill jag ha!!!!! underbar!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-26 05:54:58

Marina! Ja, det är alldeles för många lager.



Sanna! Du skulle nog kunna hantera det bättre än jag för du är tålmodigare...

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-10-26 06:36:11

Galet fint! Men fy vad skirt.

Postat av: åsa-li
Publicerad 2010-10-26 10:32:24

hej det där är ett lack jag gillar skarp. det måste jag skaffa o ha som layring lack. Åsa-li

Postat av: Honi
Publicerad 2010-10-26 12:25:39

Riktigt sött men gud vad du har fått lagra på :o Till layering tror jag blir bättre!

Postat av: Solveig
Publicerad 2010-10-26 14:40:41

Nydelig lakk, men hjelpe meg! Hadde ikke orket så mange lag. :P

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-26 17:30:09

Emma! Japp. Som Calendar Girl... :P



Åsa-Li! Ja, och säg till om du inte får tag på det för jag kan lätt avstå från mitt! :D



Honi!Ja, det blir layering nästa gång.



Solveig! Nej, jag kände mig tapper. Sista gången dock.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela