Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Indigo Illusion

Publicerad 2011-08-04 16:04:00 i Naglar - duokromatiska,


Tillbaka till murrigare toner igen, det blir många inlägg om jag ska hinna med de lack jag föresatt mig hinna visa. Jag jobbar alltså mig igenom mina duokroma sakta men säkert, vi får se hur många jag hinner innan veckan är slut. Öste ner ett gäng i en kasse och drar dem vartefter jag orkar byta färg på naglarna. Idag har det varit en väldigt lugn dag så jag har hunnit flera, bland annat den här gamla godingen, Indigo Illusion.


Den har så klart varit med förr på bloggen och de bilderna var bättre än dagens, men det är ett fantastiskt fint lack så ni får den igen även om bilderna som sagt är sämre.

Tre lager men otroligt lättapplicerat och väldigt snabbtorkande. Det finns inget att klaga på vad gäller formulan.
Färgen skiftar från guldigt grönt-oliv-aqua-himmelsblått-grålila-lila-rosa. Magi! Ni får klicka upp bilderna och försöka se alla härliga färger som samsas hlt enkelt.



Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-04 16:53:06

Å den här är läcker!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-08-04 17:30:24

Wow, snyggt!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-08-04 18:07:34

Det ser underbart ut!

Postat av: Veronica
Publicerad 2011-08-04 18:36:03

Himla fint även om jag nog har flera duokroma lack i just grönt/lila/grått- men jag tror jag inte kan få nog av dem!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-04 19:33:30

Roligt hur annorlunda det ser ut i de båda inläggen! Något som faktiskt är mindre roligt är att min flaska fortfarande står oöppnad och väntar.....

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-04 19:59:09

Cactus! Det är den!



Makeupoholic! Ja, den är väldigt fin!



Roxcat! Ja, det tycker jag med!



Veronica! Nej, det är de bästa tycker jag!



Chaosophia! Men! Ta fram! Lacka!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-08-04 22:10:13

Kanonfint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-05 09:10:11

Kerstin! Mycket fin är den!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela