Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Indigo Illusion

Publicerad 2010-06-26 10:07:12 i Naglar - duokromatiska,


Vad sägs om lite arkiv-naglar så här på morgonkvisten? Nubar Indigo Illusion ska tydligen utgå ur sortimentet. Sorgligt. Det är ett väldigt unikt lack och jag har faktiskt skaffat mig en ny flaska efter att jag hörde nyheterna om att den skulle försvinna. Klicka på länken om ni vill se en notd med min gamla flaska. Min andra flaska har alltså använts här. Man måste ju ha minst en flaska Indigo Illusion liksom. :D


Bildspam, men lite befogat idag eftersom det är ett lack som har många ansikten. På mig blir det inte alls så ljust och aquatonat som på t.ex Drenched in Colors-Adrasteiah men jag tycker det är fint även så här. Det är en lite gyttjigare färg på mig och det är mycket guld och grönt i det tillsammans med lila och blått.
Härligt skimmer! Jag måste säga att Nubars duokromatiska lack är rätt spektakulära!
Och lite stora bilder...


Och lite solskensbilder. Mina händer har en himla underlig färg på alla bilder, men lacket är färgkorrekt återgivet. Alla fall som det ser ut på mig.


Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-26 11:28:17

Wow! Det ändrar verkligen karaktär totalt när det hamnar i solsken. Vackert!

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-06-26 15:14:42

Precis i min smak - helt underbart!

Postat av: Potatisbruden ~ Michilicious
Publicerad 2010-06-26 16:54:26

Då tror jag att jag måste skaffa detta!

Postat av: Maria, Hjärterdam
Publicerad 2010-06-26 17:32:50

Tack och glad midsommar på er med! =)

Postat av: Shamrock
Publicerad 2010-06-26 17:33:15

Det var verkligen snyggt. Konstigt att de tar bort det.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-06-26 17:50:27

Så underbart i solen. Kommer inte ihåg om jag har det här kvar. Snyggt är det.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-06-26 18:32:30

Om det här ska utgå måste jag se till att köpa en flaska innan det är försent. Vackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-26 20:46:17

Emma! Ja, det är föränderligt!



Ninni! Ja, det är så speciellt!



Potatisbruden! Gör det!



Maria! Glad midsommar tillbaka.



Shamrock! Ja, det är lustigt. Det här lacket borde verkligen inte försvinna ur sortimentet men det kanske är för få som fått upp ögonen för det?



Sminkjante! JA, det är underbart jämt tycker jag!



Nailtastic! Ja, skaffa bums! Det är väl värt att äga1

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-06-26 21:58:13

Vilket häftigt och snyggt lack! Hur är det jämfört med Golden dragon?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-26 22:10:27

Kerstin! De är helt olika. Golden Dragon är ju blågrönt med guldskimmer, Indigo Illusion är duokromatiskt "på riktigt" och basen ändrar alltså färg beroende på ljuset. Dessutom har de olika karaktär annars också. Indigo Illusion är väldigt speciellt och ser väldigt olika ut beroende på ljuset.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-06-28 22:03:40

Vad många färger i en och samma flaska, verkligen läckert!

Postat av: Andrea
Publicerad 2010-08-03 01:57:28

Hej!

Ville bara tacka för dessa bilder och för att du tipsade om att det skulle utgå ur sortimentet.

Jag köpte snabbt på mig det,och älskar det!

Det är magiskt med alla skiftningar, och är nu ett av mina favoritlack! :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-03 09:32:38

Makeupoholic! JA, verkligen!



Andrea! Vad bra att du hittade ett favoritlack! Det är verkligen en riktig skönhet! Jag är glad att jag har mitt också!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela