Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Push Upon It

Publicerad 2011-08-11 21:27:00 i Naglar, vampy,


Misa Push Upon It är ett av mina slumpdragna lack den här veckan. Jag vet inte vad man ska kalla färgen, rosalila, rosa, rödlila? Det är nog mest rosa alla fall, tror jag, så den får vara i den kategorin. tror den var där förra gången med, måste kolla. Japp, det var den. Dåliga bilder tagna under lysrör dessutom så det var väl bra att den slumpades fram igen!

Ett lager av lacket, precis som förra gången. Glossig och fn finish, som förra gången, men en skillnad. Jag upplever den inte som cerise utan som mer dammigt rosalila. Färgen ändras alltså med ljuset och i flaskan är det fortfarande en ganska stark rosa nyans så jag förstår att den kan se cerise ut i elektriskt ljus. Bra kvalitet alltså, på lacket, men en ganska tråkig färg.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-08-11 21:41:31

Det ser rätt bärfärgat ut? Inte min favoritfärg direkt, men lustigt nog bär jag ändå ett lack i samma färgfamilj i dag. :-)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-08-11 21:52:36

Jag tycker det ser skitsnyggt ut! Min knalliga period verkar ha gått över för den här gången, för nu är jag enbart sugen på lite mer typiskt murriga höstfärger. Och berry, som så många verkar ha något emot.

Postat av: Liza
Publicerad 2011-08-12 01:15:21

va??? Jag tyckte de va snyggt här på bilder ! Det kan kanske vara för du har snygga naglar ( som jag )

Jag är eg låst vid blåa färger Du fattar väl? Ska ta på isadoras Krack nu på mitt Vita nubar Dew Drop...

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-08-12 07:59:05

Jag tycker också den ser bärig ut, och I like bärigt! :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-12 10:41:04

Nailtastic! Så heter det ja! Bärigt! :D



Chaosophia! Ja, min knalliga period är också i avtagande. Jag ogillar inte berry men den här kändes trist. Kanske för att den är lite dammig i tonen? Fast det brukar jag gilla.



Liza! Du menar att du använder blåa nagellack? Eller att du föredrar färger med blå underton?



Makeupoholic! Bärigt är det. Jag gillar också bärigt men det här kändes mesigt.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela