Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Kron Liliput Wölkchen

Publicerad 2011-04-03 20:38:00 i Naglar - duokromatiska,


Jag har massor av bilder i kameran, både på lack och smink, men hinner inte med att fixa dem just nu. Har haft gäster och hela helgen har försvunnit i ett töcken. Fasen, vad fort dagarna går... Jag hoppas ni nöjer er med mer arkivnaglar alltså, och ett snabbt hej från mig innan jag rusar ut i köket och testar mitt nya våffeljärn!
Wölkchen är ett av mina tyska lack och det har en trevlig duokrom effekt precis som systerlacket Viola. Klarblått, turkos och lila samsas här.


Tre tunna lager av lacket som torkar fort och har massor av skimmer. Ett himla snyggt lack! Svårt att fånga det duokromatiska men det finns där. Tittar man t.ex uppe vid nagelbanden eller längs nagelns kurva så ser man det.

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-04-03 21:00:47

åh så fint

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-04-03 21:43:11

Vilken skitsnygg blå! Det ser elektriskt ut!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2011-04-03 22:24:09

Det var en riktigt läcker blå!!! Vill ha!!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-04 08:16:29

Läckert ju!

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-04-04 09:16:07

Vad kul att du också köpte det lacket! Jag har dock adopterat bort mitt till den god vän, men det är fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-04 19:10:14

Sanna! Det är väldigt fint!



Nailtastic! Ja, det gör den!



Marie-Louise! Ja, den är lite speciell!



Aila! Japp!



Ninni! Jag vet, jag hade inlägget i arkivet redan då. :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-04-04 21:18:32

Snyggt som bara den!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-04 21:24:05

Emma! Fint är det!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-04-04 21:39:57

Toksnyggt! Jag kan tänka mig en festklänning i sådant tyg :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela