Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Alter Ego 2011, sammanfattning.

Publicerad 2011-04-30 09:02:40 i Nagellack - kollektioner,

Mer kollektionssammanfattningar kommer här. Eller en till alla fall nu på morgonen. Jag ska snart iväg och hämta ett paket på posten. Får se om det är min dublett av Spring Gardens eller något annat, men sannolikt är det nagelrelaterat. ;D

Nu till inlägget. Det är Alter Ego från Color Club som blir dagens andra kollektion att visas upp. Jag har inte alla lack i denna kollektion men bestämde att visa de jag har i ett sammanfattande inlägg. Skadar ju inte i alla fall. Alter Ego kollektionen kom på vårvintern, tror jag, 2011. Det var sex lack i den, jag köpte fyra.

Lacket med samma namn som kollektionen, Alter Ego, påminner i finishen om Zoyas Sunshinekollektion. Super sparkly glittrig foil!

Ulterior Motive. Superfin rosa med blå flash.

Alias. Extremt läcker lila och grön duokrom.

Och slutligen metalliska Masquerading.

Jag rekomenderar varmt alla fyra av dessa lacken!

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-04-30 10:07:33

Både Alter Ego och Alias är ju fullkomligt fantastiska! Tack för påminnelsen om dem, och förlåt för mitt kommentarsspam. ;D

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-30 10:35:24

Jag har Alter Ego och Masquerading och gillar de båda skarpt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-30 10:57:07

Chaosophia! Be inte om usäkt för kommentarer, vi älskar kommentarer, både jag och Emma. :D



Aila! Ja, de är vackra!

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-30 13:23:43

Väldigt snygga lack, speciellt Alias och Ulterior Motive!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-30 16:51:52

Maja! Alias är min favorit!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-05-01 10:49:04

Alter Ego och Alias måste nog införskaffas! =)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela