Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Aftermath

Publicerad 2010-09-14 16:11:32 i Eotd i brunt, Sminkans EotD,


En snabbsminkning med några riktigt bra matta ögonskuggor. Jag gjorde den här samma dag som jag provade Vampire Kiss som ni ser här. Ni vet, en på varje öga. Man får effektivisera när man är sjuk. :D

Det här är Aftermath i brunt och Hourglass Sand från Gabrielle Faust-kollektionen som finns att köpa hos Overall Beauty. Basen är GOSH! Waterproof Eyeshadow Stick i Love that Beige. Aftermath på ögonlocket och under ögat. Hourglass Sand från inre ögonvrån och på brynbenet. Mascara. Oerhört enkelt, speciellt som ögonskuggorna är så smidiga att jobba med. Trots att de är matta är de lätta att blenda och fäster utmärkt och utan att bli flammiga. Inte illa!

Man ser att mina ögon rinner. Förkylningen, ni vet. Ville bara leka lite så ni skulle få se smink och så jag skulle ha något att göra. Nu ska jag lägga mig en stund igen. Hoppas på att vara piggare imorgon.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-09-14 17:45:04

Jättefint! Vacker ljusgul nyans!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-15 08:09:11

Kerstin! Tack!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela