Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Buzz Worthy

Publicerad 2010-11-22 19:50:00 i Naglar i brunt,greige,beige,


Vill ni se ett sommarinlägg mitt i alla gryniga höstmörka bilder? Varför inte ett från sista juli i år. Så här skrev jag då:
Dags för ett lite foilliknande lack i champagne igen. Ni har ju fått se China Glaze Swing Baby för inte så länge sedan. Det här är ganska likt det tycker jag men om Swing Baby klarar sig med ett eller max två lager så vill nog det här ha tre eller fyra.

Buzz Worthy är ett NYX-lack och jag köper mina NYX från www.cherryculture.com. Det är billigt, bra och ganska snabb leverans. Rekomenderar dem varmt då jag förstått att NYX lack i Sverige kommer kosta runt hundringen. Jag köper mina för några dollar över nätet alltså, så man tjänar mycket på att handla så.

Buzz Worthy är ett champagnefärgat glitterlack som är så tättpackat att det ser ut som en gnistrande metallfolie på nageln. Det kräver några lager för att bli riktigt snyggt men det torkar rätt snabbt så det är ingen jättekamp för att få det på plats. Det har ett systerlack, Sunday Afternoon, som har samma egenskaper men är lite mer rosa i tonen. Båda är superfina!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-22 22:40:55

Iiihhh pretty!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-23 06:00:59

Emma! Sommaren eller nagellacket? Eller båda? :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-11-23 07:06:25

Båda, men jag tänkte mest på lacket:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela