Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Precision Rebel Red in You

Publicerad 2010-03-09 16:08:34 i Naglar, vampy,


Ett av mina favoritlack är underbara Rebel Red in You från Precision. Det påminner om Lubu Heels från China Glaze men tio gånger snyggare! Jag älskar det här lacket!

Det är lättlackat, två lager räcker för den täckning ni ser på bilderna och det har bra hållbarhet på naglarna. Fären är svart med klarröda glitter i och det blir verkligen djup i det på naglarna. dessutom ser man att det gnistrar och att det har rödton. Lubu Heels är lite för mörkt på något sätt, tycker jag, så glittret kommer inte fram på bästa sätt. Här är glittret kanske något större men alla fall betydligt mer framträdande.

Vill man ha ett svart lack med röda glitter i så skulle alla fall jag varmt rekomendera det här. Och om man ändå är i farten kan man hugga Twinkle Toes som är Precisions bättre version av Ruby Pumps. Precision säljs bland annat av Sparkling Nails på eBay.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-03-09 16:49:46

Jag älskar den här typen av lack, har själv ChG Lubu Heels och RBL Black Russian (som iofs var en besvikelse, tyckte jag).

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-03-09 18:06:26

Detta har jag spanat in och nu vill jag verkligen ha det. Har också Lubu Heels men blev som du, lite besviken på bristen på glitter. :/

Postat av: Ika
Publicerad 2010-03-09 19:52:08

Jag vet inte om jag är dum eller så, men det verkar som att jag är enda som aldrig har handlat från ebay. Vet liksom inte hur man gör... (förutom att man ska ha paypal, vilket jag har) Vore kul om du fixade en sorts guide till hur man t.ex handlar från just Sparkling Nails. En bidragande orsak till att jag ännu inte har ens försökt sätta mej in i att handla därifrån är att så många säljare inte säljer till vissa länder eller till personer som är nya på ebay (som inte har uppnått ett visst antal poäng, eller vad det nu kallas). Har sett att många inte vill sända till Finland :/

Men vill ju nog ändå också kunna fynda på ebay trots allt...

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-03-09 20:26:11

Riktigt snyggt lack, underbart med glittret, som glödande kol nästan.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-09 21:01:52

Nailtastic! Ja, jag älskar också! Men detta är så superbäst att jag faktiskt inte köpte Black Russian.



Pamsan! Det här är tusenfalt bättre! Mindre skirt också, så man behöver färre lager!



Ika! Guide skapad av mig! Allt för din skull!



Emma! Ja, det här borde du faktiskt äga du med!

Postat av: Fia
Publicerad 2010-03-10 10:17:36

Mah! Det är ju så snyggt! Jag vill ha ett också! :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-03-10 16:21:46

Det ser fantastiskt fint ut!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-03-10 22:12:26

Det ser väldigt läckert ut! :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela