Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Precision Rebel Red inYou!

Publicerad 2008-11-07 16:34:33 i Naglar, vampy,

Det här upptäckte jag att jag inte publicerat när jag pratade med Rouaa igår. Vi prata Lubu Heels och jag sa att jag nu har ett lack som övertrumfar Lubu Heels i skönhet. Rebel Red in You. Då trodde jag benhårt att jag även publicerade den notd jag gjorde när jag fick hem lacket men så var inte fallet. Ni får den nu i stället.

Namnet gör att jag måste äga det, färgen gör det till ny favorit! Har ni sett något så vackert? Den petar faktisk ner Lubu Heels från tronen! Dessutom har Lubu Heels så extremt fånigt namn och det här lacket ett riktigt bra namn! Jaha, säger ni, och vad spelar namnet för någon roll? Stor, säger jag. Ett bra namn gör halva färgen! Eller kanske inte riktigt halva då, men det gör en hel del.

Lacket kräver tre tunna eller två tjockare lager för att bli helt opakt. Det är svart med röda glitter i. Alltså precis likadant som Lubu Heels. Gittret är dock något mer framträdande i alla ljus. Det har fantastiskt djup, är lätt att lacka med och det är bara så underbart!

Visst är det läckert! Jag hoppas det är solsken när jag är hemma och kan fota så ni får se det i dagsljus. Färgerna kommer dock till sin rätt på bilderna. Så här ser det ut i inomhusbelysning. Men glittrigare. På en stilbild kan man ju inte fånga det skimmer som rör sig över nageln som små röda eldar som flammar upp för att sedan slockan sekunden efter. Det är så vackert, mina vänner, så otroligt vackert.


Och nu lite sköna dagsljusbilder. Tredje dagen med samma lack! Det ni!

Det är galet vackert! Helt klart ett lack för 20-i-topp listan!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-11-07 16:42:07

Ser riktigt vackert! Inbillar mig att det är lite större glitterkorn i detta, mer som flakes...

Postat av: Tanten
Publicerad 2008-11-07 16:43:29

Oh,så gnistrande och härligt rött. Jag får julkänningar av bilderna.

Postat av: Johanna
Publicerad 2008-11-07 17:24:30

Jo, nog har du rätt i att den puttar ner Lubu heels från tronen! Så vackert!

Postat av: Pixelpig
Publicerad 2008-11-07 17:32:24

Underbart!

vad var det för märke? (du anar vart det här lutar, eller hur, ytterligare ett lack på lemmings-listan.. )

Postat av: Pixelpig
Publicerad 2008-11-07 17:34:21

Just det Precision, pre-senil demens.. ;-)

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-11-07 18:06:49

men detta lack ÄR snyggare än Lubu :p

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-07 18:56:21

Emma! Lite större och mycket tätare!



Tanten! Ja, kanske lite. :D



Johanna! Japp, så är det!



Pixelpig! Jag gör vad jag kan för att dra ner fler i träsket! :D



Rouaa! Absolut!

Postat av: Ifrith
Publicerad 2008-11-07 22:23:12

Åh fint! Du den där 20 i topp-listan hade varit skoj att få se i sin helhet!



Trevlig helg!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-11-07 22:35:48

OMFG!!! Vad tror du jag ska säga! Hur sjukt snyggt är inte detta! Jag vill ha!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-07 23:30:50

Ifrith! Den listan finns ju någonstans på bloggen. minns inte vilken kategori men sök poå 20 favoriter så hittar du den nog. Något utdaterad nu dock...



Sanna! Haha! Klart du skulle gilla! Det är är det perfekta svart-röda!

Postat av: Purity
Publicerad 2008-11-08 00:39:33

Riktigt riktigt vackert lack... Du gör mig så sugen varje gång du visar upp en ny skönhet på naglarna!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-08 10:33:06

Purity! Nagellack är nog det roligste jag vet just nu!

Postat av: Leonie
Publicerad 2008-11-09 13:43:12

Vilket drömlack - fantastiskt,vansinnigt snygg färg.Det där nagellacket måste jag skaffa, bara namnet gör det ju åtråvärt;-).

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-09 21:23:02

Leonie! Exakt! Finns hos Sparkling Nails! ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela