Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Colors Happy Ending

Publicerad 2010-06-08 20:08:36 i Naglar i grönt,


Sinful Colors Happy Ending blir först ut att testas från min lacksändning som kom igår. Hela dagen idag har jag tänkt på just det här lacket och längtat efter att sätta penseln i det! Det är en helt enastående illande grön, gränsande mot neon kanske? Alla fall lyser det om den! Den är dessutom späckad med guldskimmer!


Lacket är lätt att måla med men kräver tre lager om man kör på rätt rejält eller fyra tunnare om man är lagd åt det hållet. Jag målar alltid lite mer försiktigt på vänsterhanden men när det är dags för höger så krämar jag liksom på, om ni undrar hur jag kom fram till min slutsats. ;D
Lacket är lite segtorkat, kan bero på att man måste ha så många lager, men det är det banne mig värt! Har ni sett ett så fantastiskt lack i den här färggruppen innan? Jag älskar skimret!

Som vanligt blir det hysteriskt mycket bilder, men jag gillar bilder och bloggen är till för mig i första hand så ni får gilla läget!
Sinful Colors finns hos www.cherryculture.com. De är fantastiskt enkla att handla av, de skickar fort och priser på frakt och lack är mer än human. Några dollar bara. Så in och köp Sinful Colors Happy Endning nu, eller passa på att knipa några NYX-lack. Jag har aldrig haft några missöden med Cherry Culture och jag har gjort många beställningar, både av smink och nagellack.

Kommentarer

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-06-08 20:17:31

Hysteriskt läckert! :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-08 21:08:48

jag brukar inte gå igång på den färgen men det här var riktigt snyggt tycker jag!

Postat av: Karin
Publicerad 2010-06-08 21:25:16

Åh, vad jag älskar grönt! :) Däremot att CC skickar fort kan jag inte hålla med om, la en beställning den 30 maj och dem har skickat den idag (8 juni) ;) Men skitsamma bara dem kommer snart! :D

Postat av: Linda
Publicerad 2010-06-08 21:36:02

Åhhhhhhhhhh va fint!!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-08 22:08:52

Zizzie! Japp! Hysteriskt är ordet!



Emma! Mmmm, håller med dig där. Jag brukar itne heller sträcka mig efter så här illiga färger men den här är ändå lockande. otroligt rolig färg!



Karin! Vilket fraktalternativ tog du? Jag tar alltid det som ska gå på 7-14 dagar och det har aldrig tagit mer än en vecka från beställning till leverans.



Linda! Ja! Visst är det!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-06-08 22:21:36

Wow! Det var riktigt fräsigt! Blev sugen på det men undrar om det är likt Misa's Let's Go Green...(heter det så?)

Postat av: Maria, Hjärterdam
Publicerad 2010-06-08 23:10:15

oj så grönt! Det där skulle jag haft istället för mitt helgen som var, då hade vi grönt tema på jobbet =)

Postat av: Marina
Publicerad 2010-06-09 00:01:28

Wohoo vilken galet läcker färg, vill oxå ha!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-09 06:24:05

Pamsan! Ja, lite likt är det, men jag tycker det är mer "färg" på det här. Här är en länk till min swatch på Let's Go Green med lika många lager: http://sminkan.blogg.se/2008/october/misa-neonlack.html

Jag skulle säga både skirare och blekare. Jag kom aldrig rikttigt överens med det lacket och minns att jag gav bort det till Rouaa.



Maria! Ja, det hade varit perfekt för ett grönt tema.



Marina! Så klart du vill! :D

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-06-09 08:35:55

Har äntligen blivit av med min CC-oskuld. Dock var Happy Ending (förstås) slut. Innebär bara att det får bli en beställning till framöver ;)

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-06-09 15:02:32

Urtjusigt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-09 17:11:52

Kajalen! Vilken otur! Men, som du säger, det är en bra ursäkt för en ny beställning! ;D



Kerstin! det är alla fall somigt till max! Nu när jag bytt saknar jag det faktiskt...

Postat av: Basteth
Publicerad 2010-06-09 22:52:13

Lovely... åhh.. nu ångrar jag att jag inte lade en CC-beställning till.;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-10 06:44:46

Basteth! De finns ju kvar! Bara att beställa nu!

Postat av: Sofia (nibblah)
Publicerad 2010-06-11 09:56:22

GAH, galet snygg färg! Funderat länge på att beställa lite Sinful Colors-lack, men det är ju så svårt att välja! Detta får bli ett av dem tror jag bestämt :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela