Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nytt i nagellackslådan

Publicerad 2010-06-07 15:36:19 i Nytt till lacklådan!,


Senaste beställningen från Cherry Culture kom idag. Ni kan få gissa vilken färg som är älsklingsfärgen på nagellack. ;D

Det är alla fall följande skönheter som landat här hemma:
NYX Luscious Green (gav bort min förra flaska och ångrade mig sedan bittert...)
NYX Boho
Sinful Colors Happy Ending
Sinful Colors Innocent
Sinful Colors Call you Later
Jordana Rich Green
L.A. Colors Atomic
L.A. Colors Current
Milani 3D Hi-Tech
Milani 3D Hi-Res

Jag var så himla säker på att jag beställde Enchanted Forest från NYX men inte enligt min ordersedel. Ett bra skäl för en ny beställning!

Är det något ni är lite extra nyfikna på?

Kommentarer

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-06-07 16:33:49

Kan det vara lila som är favoriten??? Hihihi!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-07 16:37:55

Ninni! Hihihi! Ja, man kan tro det va? Just lila dominerar verkligen här! :D

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-06-07 16:44:42

Åh, grönt i mängder! Glitterlacket ifrån Sinful C. ser superfint ut! :)

Postat av: Aila
Publicerad 2010-06-07 17:34:21

Jaaaa, grönt är skönt;)!



Måste också ta och beställa några lack från CC;)!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-06-07 18:01:03

Flera av dem står på min önskelista. Har aldrig beställt från CC begriper fortfarande inte varför.

Får man fråga vad det gick på totalt?

Postat av: Elena
Publicerad 2010-06-07 18:27:42

Det som är nästan näst längst ner till höger, typ senapsgul eller nåt, med massor av grönt glötter, från Sinful colours.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-07 18:31:12

Josephine! Ja, det gör det!!



Aila! Absolut!



Kajalen! Jag minns inte vad det gick på men tror ca 300 med frakt. Cherry Culture är suveräna! Snabba och billiga!



Elena! Det vill du se alltså? Det är bara ett glitterlack. Typiskt att du skulle önska det för glitter är jag verkligen inte sugen på men jag ska försöka att inte skjuta det alltför långt in i framtiden. Charla och Ivanka ligger också otestade. Glitter är så sjukt jobbigt att ta bort.

Postat av: Karin
Publicerad 2010-06-07 18:45:29

Sinful C. Innocent? :)

Postat av: Desirée
Publicerad 2010-06-07 18:59:24

Åh, grönt är så fint! Är lite nyfiken på hur Sinful Happy Ending och Call you later, ser ut. Eller det gröna Milani-lacket.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-07 19:29:16

Milani!!! jag vill se de hollografiska Milanilacken! Extremt tydligt vilken som är din favoritlackfärg...

Postat av: feline
Publicerad 2010-06-07 19:57:59

Japp! Jordana-lacket (spec formulan etc) och Current, vill jag se. Snabbt. ;D

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-06-07 23:05:26

Underbart fin fångst =)

Postat av: Linda
Publicerad 2010-06-07 23:37:24

Härlig samling!

Postat av: Ika
Publicerad 2010-06-08 14:30:03

Jag är himla sugen på att se Sinful lacken, samt det gröna från Milani. Charla och Ivanka var förresten inte så värst jobbiga att ta bort, tyckte jag åtminstone.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-08 17:01:17

Karin! Innocent kommer snart. Började med Happy Ending. :D



Desirée! Happy Ending kommer snart!



Emma! Ja, jag vet, du och holo...



feline! Ja, jag är också nyfiken på Jordana. Snabbt? Jag ska göra mitt bästa! Idag blir det dock Happy Ending när jag hunnit redigera bilderna.



Kerstin! Ja!!!



Linda! Visst är de fina!



Ika! Sinful Happy Ending kommer snart. Bra att veta att de inte är för jobbiga, Ivanka och Charla. Jag drar mig lite för att måla med dem...

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-06-08 19:41:50

Många snyggingar där! Jag ser fram emot att få se Milanisarna och Den gröna NYXen :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-08 20:10:22

Zizzie! Vilken av de gröna NYXarna? Jag ska försöka visa alla så snabbt jag kan. Kanske swatchar i helgen om jag inte hinner bära alla som fulla manikyrer.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela