Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Wild and Willing

Publicerad 2010-07-07 13:09:42 i Naglar - duokromatiska,



Color Club släppte förra hösten en kollekton som hette Wild at Heart. I den fanns flera supervackra lack med, Rulebreaker, Wild at Heart och det här med. Wild and Willing är ett superskimrande, duokromt lack som jag älskar!


Klicka upp alla bilder så ni verkligen ser hur vackert det är! I solen är det guldskimrande och påminner om Richelle från Zoya, i andra ljus blir det kopparorange eller rosa. Ibland får man alla tre ärgerna på en gång och har man tur ser man även den lite gröna flash som finns med som grädde på moset!

Lacket är suveränt att använda, som i princip alla Color Club-lack. Två lager täcker, det torkar fort och det är lättapplicerat då konsistensen är precis lagom och penseln, enligt mig, perfekt. Det är ett mycket spännande lack att titta på då det växlar mellan dessa olika nyanser beroende på ljus och vinkel.

Kommentarer

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-07-07 14:47:22

Man kanske kan använda sig av det när man står i nån bar. Jag menar - man kan säga till killen som står brevid:

-Jag har Wild and willing på naglarna, ska vi gå hem till dig?

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-07-07 15:37:41

Åh! Det här är ett av mina absoluta favoritlack! Det är så vackert att hjärtat nästan stannar när man ser på det. Förtrollande! :-D

Postat av: Åsa-Li
Publicerad 2010-07-07 15:57:36

Det är något konstigt som händer med vissa lack färger. Detta lack när helt underbart vackert och jag tycker verkligen om den typen av färg. Men när jag själv har på mig den typen av lack känns det inte bra. Jag tycker detta fenomen är märkligt.Undrar om det bra är jag som drabbas av detta. ha det bra Åsa-Li

Postat av: Gabbe
Publicerad 2010-07-07 16:28:26

Jag tycker också vissa lack är jättesnygga på andra men är inte övertygad om att det är snyggt på mig :) För mig handlar det nog om att jag har korta naglar och tycker att många lack gör sig bättre på långa, fina naglar!

Postat av: Basteth
Publicerad 2010-07-07 17:36:24

Guuuud, vilket snyggt lack! Blir ju galet sugen! Älskar duokroma lack och det är en ett av de finast jag sett.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-07-07 17:36:31

Gillar det här.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-07-07 20:55:13

Ååååh vad detta är fint. Det roliga var...när jag träffade min kompis idag så blev jag alldeles hänförd av hennes lack. Då sa hon att det var just Wild and Willing. Jag har ju det själv men när man ser det på någon annan så bara det lyser. Det är ett otroligt lack!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-07-07 21:32:31

iiihhh så vackert!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-07 22:23:28

Ninni! Visst är det ett extremt ånigt namn...



Nailtastic! Ja, det är så vackert!



Åsa-Li! Nej, du är inte ensam. Vissa lack får mina händer att se smutsiga ut. Det här gör mina händer rosa, men ja gstruntar i det och tittar bara på lacken...



Gabbe! Helt klart en vanesak. Mina naglar är inte heller långa för den delen...



Basteth! Visst är det underbart!



Sminkjante! Underbart är det!



Pamsan! Visst är det ett fantastiskt lack!



Emma! Ja! Köp! Köp, köp, köp! :D

Postat av: Linda
Publicerad 2010-07-08 22:29:18

åh underbart! älskar färgskiftningen...

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-07-09 06:32:06

jag har inga pengar! jag har inga pengar! jag har inga pengar!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela