Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Lacquer Shine Glimmering

Publicerad 2010-01-21 06:07:38 i Naglar, vampy,


Tänkte inleda dagen med att visa en notd från i augusti förra året. Varför den blivit liggande? Jag minns faktiskt inte. jag har några notd från sommaren som jag ska visa när vintern är som värst, men den här är ju inte så somrig att det kan vara motivet. Nå, det diffust gröna i bakgrunden kanske kan räknas som tröst och påminnelse om att ingen vinter varar för evigt. Lacket harjag dessutom visat förr, mitt i vintern och bara i lampljus. Så här såg det alltså ut en mulen augustidag. Vackert!

Ja, det är ett katthår på nageln, men strunta i det nu. Ser ni vilken härlig, djup röd! Mmmm! I love! Detta är vampy i kvadrat och på bästa sätt!

Jag tänker inte upprepa igen hur svårlackat det här lacket är. Många av Sally Hansens vackraste lack har en formula som gärna droppar och pölar, men, det är det värt! Visst är det!

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-01-21 09:14:25

Mm, vackert lack!

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2010-01-21 12:52:30

Verkligen vacker vamp!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-01-21 15:55:51

väldigt vackert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-01-21 16:32:53

Otroligt vackert lack, det glöder liksom inifrån... Trist att det var så svårjobbat.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-21 17:45:15

Kerstin! Visst är det fint!



Adrasteiah! Ja, ett av de bästa!



Sanna! Tycker jag med!



Emma! Ja, men det är överkomligt. Går att hantera alltså.

Postat av: Linda
Publicerad 2010-01-22 20:01:25

vilken finish!!!

Postat av: Fru Choklad
Publicerad 2010-01-23 21:49:11

Otroligt sexig färg (Kan man säga så om en färg? Ja jag gör det i alla fall.) Färgen ser verkligen syndig ut på nått sätt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-01-24 09:02:58

Linda! Den är smått otrolig!



Fru Choklad! Visst får du kalla den sexig! Håller med!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela