Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Glimmering

Publicerad 2009-02-17 20:10:42 i Naglar, vampy,


Nytt favoritlack i vampy-klassen! Ooooooooooh! Titta på den här skönheten! Ut med Branding Iron och alla de andra och in med Glimmering! Eller okej, det här är en av mina favoritfärger så jag kan väl behålla dem alla för framtiden, men den här äger! Eller okej, topp tre då! Revlon Scarlet Letter, denna och OPI Black Cherry Chutney! Yes! De bildar trojkan med vampylackens elitstyrka!

Okej, det är rinnigt. Jag erkänner alltså att det finns ett visst utrymme för ytterligare förbättringar. Men bortsett från det... Perfktion! Det är ett lager lack på bilderna. ETT. Ingen VNL. inget ojämnt, inget flammigt, inget fel. Penseln är bra. Ja, rinnigheten är inte bra då, men fördelen är att jag tydligt ser när det börjar samla sig i penseln och kan stryka av den och då är det ingen riskt fr pölar av lack, utan man får ett tunt och bra lack att stryka på. Äh, nu beskrev jag illa, men tro mig, det funkar bra att lacka med! Inte tjockt och kladigt utan lättflytande och fint. Så det kanske inte är ett nöje (utan rinngheten hade det varit det) men det funkar. Och som sagt, vem står inte ut med ett lager?

Det var därör jag skulle testa nu. Jag vill ha fler från samma serie nämligen. Det här var ett kalaslack!

Kommentarer

Postat av: Karusell
Publicerad 2009-02-17 21:07:17

Jättesnyggt! Riktigt härligt vamp! Nu blev jag ännu mer nyfiken på det lila Sallylacket som jag tyckte att jag såg i din lackhög. ;)

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2009-02-17 21:12:19

Jag behöver inte se bilderna för att känna att jag MÅSTE ha lacket...dina ord har övertygat mig! Ett lager??!!! WOW jag måste ha det:)

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-02-17 21:25:04

ooooh, så snyggt! Jag blir riktigt sugen alltså..

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2009-02-17 21:34:07

Grymt jäkla snyggt! Vilket skimmer! Åååh vad du frestas!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-02-17 21:34:56

Väldigt vackert lack, trots att det är brunt:) Sen gillar jag faktiskt branding iron mer nu, har den på fossingarna och den är fin! och täcker med med ett lager, och är billig...

Postat av: neglelakkmani
Publicerad 2009-02-17 21:58:06

Lekker! :)

Postat av: Therése
Publicerad 2009-02-17 22:03:10

oh riktigt nice! Älskar när man bara behöver att lager, det är verkligen en fröjd!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-02-17 22:46:50

Ja jäklar du! Vamp it up! :)

Jag tror denna och Wine Burgundy dock skiljer sig för GLimmering ser ut att ha en mörkare bas, men desto rödare skimmer. Wine Burgundy har snarare en mörkt brunvinröd bas med vinrött skimmer. Tänka sig, jag trodde inte jag skulle bli så här petig med nyanser! :)

Postat av: Maria
Publicerad 2009-02-17 22:47:38

Vilken fin blogg! snygg header=)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-17 22:52:34

Karusell! Hehe... Ja, den kommer...



C-N! Ja, du måste nästan det. Men tänk på att det är rinnigt.



Alex! Hihi, ja. Visst är det fint.



Adrasteiah! Visst är det fint!



Emma! Ja, 16 kronor kostade denna lilla juvel! Jippie!



Neglelakkmani! Ja!



Therese! Ja, det är bra!



Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-18 06:30:59

Marie! Trodde nog inte att de var lika så, men jag tyckte det var roligt att vi båda har vampigheter på naglarna! Hihi!



Maria! Tack! Headern har Rouaa gjort. Hon är grym!

Postat av: Sanna
Publicerad 2009-02-18 09:10:55

wow så snyggt! Jag älskar den här typen av lack!

Postat av: Anonym
Publicerad 2009-02-18 20:47:14

Ser ut som det perfekta röda :)

Postat av: Heartcore
Publicerad 2009-02-19 17:17:49

gosh sicken läcker färg!

Postat av: samantha
Publicerad 2009-08-07 00:39:36

otroligt snygg färg !!

var köper du sally hansen lacken????

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-07 11:47:18

Samantha! De köper jag på ebay!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela