Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI DS Illuminate

Publicerad 2010-08-09 16:37:38 i Naglar - holografiska lack,


OPI DS "Illuminate" har jag visat en gång förut men då bara i lampljus. Här kommer lite dagljusbilder i sommargrönska.

OPI DS "Illuminate" är en lite nötkrämsbrun färg med holografiskt glitter som i gynnsamma förhållanden nästan kan fås att ge ifrån sig en sådan vacker prismatisk regnbåge som man ju önskar sig. Men bara nästan och bara i extremt gynnsamma förhållanden. På det stora hela är det inte ett holografiskt lack utan ett mellanbrunt lack med glitter i.


Det kanske inte är en favorit för mig. Färgen är ganska trist och effekten så pass måttlig att det inte direkt gör mig lycklig, men det är ett roligt lack att variera med ibland.

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-08-09 19:19:39

Nje, ingen favorit här heller.

Inte ful, men heller inte lockande för min del.

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-08-09 21:05:07

Kul med ett brunt med lite extra liv i :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-09 21:54:21

Sanna! Nej, precis så är det. Jag gör mig inte av med det men älskar det inte heller.



Zizzie! JA, det är det ju!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela