Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girl Flare "Spot Light"

Publicerad 2010-08-04 15:14:31 i Naglar i gult,


L.A.Girl Flare är en serie färgstarka, lysande lack och det här är inget undantag. Det är neongula Spot Light ni ser här, men eftersom den är ganska skir så valde jag att lägga ett lager av den över min gamla manikyr med China Glaze Lemon Fizz. Det funkar perfekt för man få precis färgen i flaskan men man behöver inte jobba ihjäl sig med massor av lager.


Spot light är verkligen lysande gult, som en överstrykningspenna. Bilderna kan inte överföra den känslan, tyvärr, men ni får tro mig på mitt ord. Neongult är det verkligen. Som de flesta neonlack är  det snabbtorkande.


Vi avslutar med en bild till på naglar och dahlia...

Kommentarer

Postat av: Miss P.
Publicerad 2010-08-04 15:55:41

Åh, herregud .. på ett sätt som jag inte vet om det är bra eller dåligt .. ;D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-04 16:40:43

Miss Pussy! Hihi! Nej, inte jag heller.

Postat av: Miss P.
Publicerad 2010-08-04 16:59:59

Du lär ju bli sedd i mörkret, i varje fall!

Postat av: Sexy Sadie
Publicerad 2010-08-04 18:14:06

Den der likte jeg.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-08-04 21:47:07

Jag som är tokig i neonlack gillar såklart detta. Så somrigt och härligt! :-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-04 23:28:52

Miss Pussy! Hahahaha! JA, förhoppningsvis! Den är lite reflexvästgul!



Sexy Sadie! Ja, man blir glad av den!



Nailtastic! Visst är det! Man känner sig lite piggare, lite yngre och lite gladare!

Postat av: Vanessa
Publicerad 2010-08-06 16:46:22

så låånga naglar :D! mina naglar blir aldrig sådär! :P

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-06 16:55:25

Vanessa! Jag har inte långa naglar. Det är knappt man kan se dem om man väner på handen, kankse två milimeter fri tipp.

Postat av: Vanessa
Publicerad 2010-08-10 11:05:09

ahaa ! Är det inte dina :O !! .. det har jag trott hela tiden :P

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-10 11:11:16

Vanessa! Nu förstår jag inte hur du menar? Det är klart det är mina naglar. De är inte långa men de är mina. Eller vad menar du?

Postat av: Lillasyster
Publicerad 2010-09-09 22:38:55

Tänkte skicka efter Disco-kollektionen och får fråga dig (som även testat China Glazes Yellow Polka Dot Bikini, har jag för mig...?) om konsistensen på detta lack. Är det lika rinnigt som Yellow Polka? Eller kan du jämföra det med något annat lack?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-10 06:14:51

Lillasyster! Jag har inte provat Yellow Polka Dot, tyvärr, men jag kan säga att det här inte var rinnigt. Enda nackdelen är att det är lite skirt så man får dra på kanske 4 lager om man ska ha det täckande.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela